Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
stilimx5 wrote:Du kunne vel ikke forklare kort hva det vil si å retardere tenningen?
stille tilbake når det kommer boost, slik at du slipper å brenne dine stempler,, det fine med denne bipes, det er at du slipper å justere ned til 5-6 grader og få normal gange på motoren til boost setter inn,
Mulig turboen trenger en finpuss i vinter da
Men kan jeg ikke bruke dysene? Han brukte de og dette oppsettet på dyno. Da med 0.6 bar. Vet ikke hvor store dyse er men..
Er spent på om jeg får til å bruke borla eksosen! Må vel litt kapping å sveising til..
Du kan bruke dysene om de er i nærheten av samme ohm som de orginale. Men ikke bli overrasket om den går dårlig på tomgang og veldig fet på delgass. Ved WOT gir ECU F i lambdaverdier så da gir det neppe ECU problemer.
Lite info på dysene da, men de ser blå ut som originale, så spørs om de er noe bedre enn dem så står i,, finn frem noe delenr på dem, så kan man se hvor store dem er,, finner alltids ut på google.
arildh wrote:Du kan bruke dysene om de er i nærheten av samme ohm som de orginale. Men ikke bli overrasket om den går dårlig på tomgang og veldig fet på delgass. Ved WOT gir ECU F i lambdaverdier så da gir det neppe ECU problemer.
Disse dysene er til en mazda mx-6 og skal ifølge teorien kunne styres av original ecu,, de er i størrelse rett over 300cc, om eg ikke husker helt feil.
Var å henta turbon i oslo i går! Gleder meg virkelig til å starte med montering
Fikk vite en del ting med bilen da jeg kom fram til selger. Han eide jo bilen før.
Bunnpanna var skiftet. Å den var vist av aluminium. Så han anbefalte ikke å borre retur i den, pga av at den var litt tynn.. Stemmer det?
Fikk vite at splash guarden var ny, og at motor var nøye kontrollert og at det var byttet en del pakninger av gutta på verkstedet der han jobber som lakkerer