Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
Bare tenkte jeg skulle se om det er andre som ligger oppe til seint på natt å leser Gert bøker...
Har ikke lest så altfor mange Gert bøker enda, så kom gjerne med forslag og gjerne rekkefølge da jeg har funnet ut man plutselig møter på folk fra andre bøker, uten at det åpenbart er en oppfølger ved første øyekast.
Helst ikke no store spoilere da...
For de som ikke har lest noe av han, syntes jeg du burde lese Mengele Zoo, Honningkruken eller kanskje Prost Gotvins Geometri. Og ta det derfra, for du vil bli bitt (av leserglede) det er jeg overbevist om...
Har for tiden lest hele serien om Sookie Stackhouse (Bøkene True Blood er basert på), og hele Twilight serien, og nå leser jeg de første 5 bøkene i Anita Blake serien til Lauren K. Hamilton, el.no.
Har mer bøker en bokhylleplass igrunn
2 stk Ikea Billy bokhyller, hehe.
Vegard wrote:
Bare tenkte jeg skulle se om det er andre som ligger oppe til seint på natt å leser Gert bøker...
Jeg bruker lydbøker når jeg kjører alene, gjerne når det er kurs på jobb o.l. Det tar fort 1,5 - 3 timer 1 vei så en lydbok funker bra .
Dens siste jeg "leste" av Gert Nygårdshaug var vel Rødsonen... Jeg syntes den var meget bra.
Vegard wrote:
Jeg bruker lydbøker når jeg kjører alene, gjerne når det er kurs på jobb o.l. Det tar fort 1,5 - 3 timer 1 vei så en lydbok funker bra .
Dens siste jeg "leste" av Gert Nygårdshaug var vel Rødsonen... Jeg syntes den var meget bra.
Rødsonen var en fin avsluttning, av bøkene om Drum og Skarphedin Olsen, Lilljer fra Jerusalem (nr 8.) synes jeg er den beste av de.
Siden du er så overbevist så må du komme med en bok jeg kan starte med, så får vi se...
Igjen havner Morten på forumet på dritfylla rett før han skal legge seg, og er størst i VERDEN i bubben.
Neil Gaiman har skrevet Sandman-bøkene, så det kan hende du har vært borti han allerede.
Men American Gods og Neverwhere anbefales på det sterkeste. Har nettopp bestilt meg 3 bøker av han fra CDon.com, og det kom på 200 kr inkl porto. (Pocket)
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro