Oki, hvor bestiller man det billigst? Hele bøylen. (sorry hvis jeg sporer av i tråden din. )nope-mx5 wrote:Det er kun tverrstaget jeg har bestilt.
Man må selvsagt ha hele veltebøylen fra før
Om fraktprisen til gomiata stemmer, så er det ca. 1300,- pluss frakt.
-n
nope`s 2001 NBFL Sport - **SOLGT**
Moderator: Styremedlemmer
- Tonny_B
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 927
- Status: Offline
96 Mx5 import fra Tyskland. viewtopic.php?f=19&t=15489
Jeg bestilte faktisk fra Flyinmiata.Predator wrote:Oki, hvor bestiller man det billigst? Hele bøylen. (sorry hvis jeg sporer av i tråden din. )nope-mx5 wrote:Det er kun tverrstaget jeg har bestilt.
Man må selvsagt ha hele veltebøylen fra før
Om fraktprisen til gomiata stemmer, så er det ca. 1300,- pluss frakt.
-n
Tror det har lite å si igrunn, prisen er generelt den samme hos alle.
Den blir også sendt fra Bethania.
-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
Da har jeg fått hentet olje.
Agip Racing 10w60
112,- pr.liter, noe som er en fin pris.
(Ble en skikkelig kjøretur på svingete veier idag, 12 mil, hvorav ca. 8 var morrovei).
Fant også på veien hjem en plass hvor de har den enda billigere, selvsagt etter jeg hadde hentet olja
95,- pr.liter, så da vet jeg hvor jeg skal neste gang
Også bestilt vifterem og servorem hos Mazda idag.
Halv pris av BilXtra...
-n
Agip Racing 10w60
112,- pr.liter, noe som er en fin pris.
(Ble en skikkelig kjøretur på svingete veier idag, 12 mil, hvorav ca. 8 var morrovei).
Fant også på veien hjem en plass hvor de har den enda billigere, selvsagt etter jeg hadde hentet olja

95,- pr.liter, så da vet jeg hvor jeg skal neste gang

Også bestilt vifterem og servorem hos Mazda idag.
Halv pris av BilXtra...
-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
Venter med mer bilder til plasthoringa er på plassVegard wrote:Sølv mx-5 er lekkert, få opp noen flere bilder her nu![]()
Syns jeg husker du har handla deg mazda "bodykit"? Når kommer det på?

Forhåpentligvis blir det montering til helga.
Er noe "småplukk" som gjenstår.
oljekjøler, olje, bremseslanger, bremsevæske, tow hooks, plastikk, sparco stol, harness-bar (om den dukker opp denne uka), pulverlakkert toppdeksel, og sikkert mer jeg har glemt

-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
den Agip olja er jeg hvertfall kjempefornøyd med, men kanskje litt overkill å bruke på vinteren? er jo veldig "tynn".
veit du forresten hvor den lakken topplokksdekselet ditt er lakkert med er å få tak i?
så at noen på CR forumet brukte det på egenhånd, blei grise bra.
veit du forresten hvor den lakken topplokksdekselet ditt er lakkert med er å få tak i?
| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
Jeg fikk det pulverlakkert i statene før det ble sendt hitover.DrHolm wrote:den Agip olja er jeg hvertfall kjempefornøyd med, men kanskje litt overkill å bruke på vinteren? er jo veldig "tynn".
Vet ikke om de selger wrinkle black vanlig lakk på boks her i Norge, men vil vel tro det.
-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
- DrHolm
- 7200 RPM
krympelakk heter det vist.
- Miatapowers
- 7200 RPM
http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... a27a58fdc8DrHolm wrote:krympelakk heter det vist.
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
- DrHolm
- 7200 RPM
takk. var der jeg fant det og.StianOppistov wrote:http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... a27a58fdc8DrHolm wrote:krympelakk heter det vist.