Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Etter som bilen din har stått ute i lengre tid, og har vært våt innvendig.
Så vil jeg nok tro at det er korrosjon på bryterne. Fuktighet er ikke bra for det elektriske.. Du bør egentlig gå over alle koplingpunkt.
Eller så kan det være en sikring.
Du kan skru av dekslet under dashbordet, på veggen til venstre har du en sikringsboks. På lokket sikringsboksen står det hvilken sikring som er til hvilken krets.
kodvaag wrote:Hvordan får jeg kupe belysningen til å virke?
Hvilken sikring er det?
Jeg har ikke instruksjonsbok til bilen, desverre...
Når jeg slår på bryteren kan jeg måle 1 VDC der som pæra skal sitte... mrkli spør du meg...
Noen ideer?
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive