Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
At noen fisefine homoer viser at dem er glad i mxen viser jo bare at det er en kjempe bil,vi burde ikke vera så kritisk til dette da.. Men artig brosjyre da,,
Hauk wrote:Hehe... er det sosialt selvmord å nå si at jeg har vært på ferie der nede?
Jeg fikk pepper for at halvparten av bildene mine var av biler...
Er vel ikke noe å skjule nå nei. Jon og jeg var på bryllupsferie der i sommer. Fantastisk tur, selv om Jon tok mere bilder av bil enn dyr og natur. Vi leide en snerten signalgul Fiat Barchetta i en uke, da alle NBene allerede var leid ut.
X 1995 Miata popular equipment package
X 1993 Miata C-Pack
X 1994 Miata C-pack
Hauk wrote:Hehe... er det sosialt selvmord å nå si at jeg har vært på ferie der nede?
Er vel ikke noe å skjule nå nei. Jon og jeg var på bryllupsferie der i sommer. Fantastisk tur, selv om Jon tok mere bilder av bil enn dyr og natur. Vi leide en snerten signalgul Fiat Barchetta i en uke, da alle NBene allerede var leid ut.
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Men fan asså. Ble ikke vi enige om å legge lokk på dette inntil folk er mer open-minded? Kan bare glemme frokost på senga i morra!!1