Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
så ut som det var pent gjort, det som var gjort. regner med du skal ned en halv meter og få på litt større hjul? Det ville ihvertfall gjort bilen skikkelig gjennomført
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
ikke min kopp te heller, men i alle fall annerledes ja. ....i disse tider er det sikkert mange som liker den der.
Det må være gjennomført, har sett endel Audi´er og sånt med sånn vinge som eneste styling... det er komisk (men nå liker jo ikke jeg sånn vinge uansett..)
Personlig syns jeg vinger som det der passer bare på en plass.. I esken som de kommer i
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Har kostet på den en god del ja... men er billakkerer så jeg har kunne brukt tid til å fått alt til som det skal... Det virker som de fleste er svært delte når det kommer til vingen... og alle kommenterer bare den... hehe... har fått like mange gode kommentarer på vingen som mindre gode...
kodvaag wrote:Vel, ettersom det ikke vil bli underskudd på originale røde NA's på leenge, så syntes jeg dette var kult.
Kal-El, er det en Star-Wars figur eller?
Kal-El er Supermanns døpenavn
Medlem 208
'91 MX-5 Special Edition
'02 Renault Kangoo 1,4i aka Postbilen fra Stange
'04 Volvo V40 2,0T Limited Sport Edition
Racing a Hyundai is like the special olympics... even if you win you`re still retarded.
Bilen såg bra ut den, smaken er vel som baken, men eg synest den såg litt bra ut, Må senkes og større hjul, men personlig så liker eg desverre ikkje den fronten heilt...
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..