Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Silverboy: Det bildet hadde vært mye bedre dersom det var tatt i en Miata. Da hadde det stått på speilglasset: "Objects in the mirror are closer than they appear"
Er man blind så er man blind... Jeg mente at sommerminnene var nærmere enn de virket. Nå styrtregner det ute og det er lite som minner om sommer.
Jeg er inne på pc'en for å finne delenummer til pakningssett til venstre bakre caliper... som forøvrig ser ut til å være noe som: NAY1-26-44Z Seal kit caliper RR.
Skulle skifte klosser, og oppdaget at calipperen var våt. Tok meg 30 sekunder med hjernetom stirring før jeg forstod hvor vannet kom fra, og at det ikke var vann, men bremsevæske.
Ringer Mazda i morgen tidlig..igjen, sukk.
Mitt sommerminne er, var i danmark i en uke med min miata, enten blåste det slik at eg ikkje kunne kjøre med taket av, ellers så regnet det heile sommeren her i odda, var 2 uker til sammen med fint ver.. Men får hope på bedre ver neste år da får eg fri heile året, bedriften min skal permitere samtlige..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..