Midtlivskrisa mi var over for 20 år sidenknekten wrote:Hehe.. Det er fordi du er kommet midtlivskrisa det Pelle.. Ung ennå jeg vettu..

Moderator: Styremedlemmer
Midtlivskrisa mi var over for 20 år sidenknekten wrote:Hehe.. Det er fordi du er kommet midtlivskrisa det Pelle.. Ung ennå jeg vettu..
LoKi wrote:Nå er vel dette med sportsbil og hårblafring en sannhet med modifikasjoner, og med tanke på hva du ruller rundt med så kan man liksom ikke gjøre annet enn å ta dine kommentarer angående motorstørrelse med ei klype saltHarald wrote:støtter det andre sier.. de som sier seg happy med 1.8 motorn, er "in denial" eller vet ikke hva de går glipp av.. er som å høre 18åringene på bilforumet.. "VOLVO RULER.. alt anna e skjiit"
de har rett og slett ikke prøvd bedre, og jeg likestiller sånn "den minste motorn er mer enn nok i sportsbilen min" greier, med de drøyeste stahetene noen råner kunne klemme ut av seg
kjøp gjerne en nc. for all del, men kjøp den store modellener det ikke pga man vil ha sportsbil man kjøper mx da? nei fan. glemte det. er for å dasse rundt å se på seg selv i speilvinduene langs gata mens de siste tufsene av hår man har igjen blafrer stilig i vinden
MX er ikke en sportsbil på grunn av motorstørrelsen, men på grunn av alt det andre..
Men ja, skal du først kline til med 200k+, så bør du ikke spare på motorstørrelsen.
Jeg for min del hadde gått for MSM'en til Inglar om jeg skulle brukt over 200 lapper
Det sier jo kanskje også noe om hvem som er mest fornøyd kanskje?tness wrote: Eneste aberet er at utvalget blandt 2.0 literene ikke er like bra.