Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.
Moderator: Styremedlemmer
nope-mx5
7200 RPM
Posts: 3409 Joined: 17 May 2008, 19:58
Location: Vestby
Contact:
Status:
Offline
Post
by nope-mx5 » 01 Dec 2009, 13:19
Kult at de fikk det til å passe
Men pent, not so much
Funderer på hvor mye jobb det er på NB å få plass til 8x16 ET4 jeg ...
-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
Andrew
6500 RPM
Posts: 639 Joined: 11 Jul 2006, 02:00
Location: Vestlandet
Status:
Offline
Post
by Andrew » 01 Dec 2009, 13:48
nope-mx5 wrote: Funderer på hvor mye jobb det er på NB å få plass til 8x16 ET4 jeg ...-n
Ingen problem! (litt valsing og camber så er det iboks) har et10 no og kan lett ha et0
-A-
If you want to go faster, you will have to add lightness. - C.Chapman
Any car which holds together for a whole race is too heavy.- C.Chapman
DrHolm
7200 RPM
Posts: 3045 Joined: 13 Feb 2006, 01:00
Medlemsnummer: 554
Location: Lindeberg, Sørum
Status:
Offline
Post
by DrHolm » 01 Dec 2009, 13:55
Andrew wrote: nope-mx5 wrote: Funderer på hvor mye jobb det er på NB å få plass til 8x16 ET4 jeg ...-n
Ingen problem! (litt valsing og camber så er det iboks) har et10 no og kan lett ha et0
-A-
Do It!!!
|
'99 1,8 V2.0 |
"Built, not bought..." |
|
D isc B rakes A ustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
nope-mx5
7200 RPM
Posts: 3409 Joined: 17 May 2008, 19:58
Location: Vestby
Contact:
Status:
Offline
Post
by nope-mx5 » 01 Dec 2009, 13:57
Andrew wrote: nope-mx5 wrote: Funderer på hvor mye jobb det er på NB å få plass til 8x16 ET4 jeg ...-n
Ingen problem! (litt valsing og camber så er det iboks) har et10 no og kan lett ha et0
-A-
Hmm, ikke dumt
Eneste kjipe er at det brått kanskje drar med seg behov for mer senk og, hehe.
-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
DrHolm
7200 RPM
Posts: 3045 Joined: 13 Feb 2006, 01:00
Medlemsnummer: 554
Location: Lindeberg, Sørum
Status:
Offline
Post
by DrHolm » 01 Dec 2009, 14:13
en ond, ond sirkel -n..
|
'99 1,8 V2.0 |
"Built, not bought..." |
|
D isc B rakes A ustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
Andrew
6500 RPM
Posts: 639 Joined: 11 Jul 2006, 02:00
Location: Vestlandet
Status:
Offline
Post
by Andrew » 01 Dec 2009, 14:14
If you want to go faster, you will have to add lightness. - C.Chapman
Any car which holds together for a whole race is too heavy.- C.Chapman
Andrew
6500 RPM
Posts: 639 Joined: 11 Jul 2006, 02:00
Location: Vestlandet
Status:
Offline
Post
by Andrew » 01 Dec 2009, 14:22
ET+4
If you want to go faster, you will have to add lightness. - C.Chapman
Any car which holds together for a whole race is too heavy.- C.Chapman
Andrew
6500 RPM
Posts: 639 Joined: 11 Jul 2006, 02:00
Location: Vestlandet
Status:
Offline
Post
by Andrew » 01 Dec 2009, 14:39
15x10ET0, enda en photosessjon fra mr.lindbergh
http://linhbergh.com/blog/?paged=7
-A-
If you want to go faster, you will have to add lightness. - C.Chapman
Any car which holds together for a whole race is too heavy.- C.Chapman
arildh
7200 RPM
Posts: 3355 Joined: 26 Oct 2003, 02:00
Status:
Offline
Post
by arildh » 01 Dec 2009, 14:55
Andrew wrote: ET+4
Snakk om å sitte klistret. Dekk, hjul og understell jobber max.
Det må være det kuleste bildet jeg har sett av en MX i sving. Slår til og med dette
:
DrHolm
7200 RPM
Posts: 3045 Joined: 13 Feb 2006, 01:00
Medlemsnummer: 554
Location: Lindeberg, Sørum
Status:
Offline
Post
by DrHolm » 01 Dec 2009, 15:07
|
'99 1,8 V2.0 |
"Built, not bought..." |
|
D isc B rakes A ustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
Andrew
6500 RPM
Posts: 639 Joined: 11 Jul 2006, 02:00
Location: Vestlandet
Status:
Offline
Post
by Andrew » 01 Dec 2009, 15:12
If you want to go faster, you will have to add lightness. - C.Chapman
Any car which holds together for a whole race is too heavy.- C.Chapman
Rudolf
7200 RPM
Posts: 5969 Joined: 26 Sep 2006, 02:00
Medlemsnummer: 627
Location: Oslo
Contact:
Status:
Offline
Post
by Rudolf » 01 Dec 2009, 17:36
arildh wrote:
Det er litt kult uansett hva Erik sier
Jeg kjøpte nylig en hvit senket Miata med sort lippe bak og air-dam foran.
Den på bildet der er jo nesten like kul ....
Erik
MX-5 1990,
Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005,
Chili
Fiat 2300 S Coupe,
Ghia
Vignale Samantha 1969,
Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975,
Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982,
Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE,
Leopold
X Miata 1995 R-package
Agility
7200 RPM
Posts: 1687 Joined: 06 Jun 2009, 16:10
Medlemsnummer: 813
Location: Jeppedalen, Hurdal
Status:
Offline
Post
by Agility » 01 Dec 2009, 17:46
Kan sikkert få ekstrajobb som veivals i Mesta med en sånn... pent er det iallefall ikke....
-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT
Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor
IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata
Mazdarati
[X] -93 Miata SE
Special
erikxedge
2000 RPM
Posts: 353 Joined: 06 May 2009, 00:26
Location: Fjellfoten
Contact:
Status:
Offline
Post
by erikxedge » 01 Dec 2009, 18:21
Agility wrote:
Kan sikkert få ekstrajobb som veivals i Mesta med en sånn... pent er det iallefall ikke....
Det kommer vel an på øyet som ser...
Medl.nr 808
00 Mx-5 NB
Biler har 2 seter. Alt annet kalles buss.