Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
(Jeg måtte finne en annen, den forrige hadde for mye trafikk)
Last edited by midget77 on 20 Dec 2009, 22:10, edited 1 time in total.
Thorvald
Classic red Miata 1989 prod. juni 89 -
'A' package
Rød, original hardtop.
185/60x14 på BBS-sommer og sjøstjerner-vinter
- originalt kort tonneau cover
For å få den lav nok kommer hjula til å ta i både det ene og det andre inni skjermen tror jeg.. Hehe.. Høyden på hjula er jo nesten panserhøyde på normal senka Miata..
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
19" på en NA er så feil proporsjoner at det ser Donald Duck ut uansett. Apropos Stavanger, gleder meg ikke til å kjøre idag (og nei, denne tråden skulle ikke i Multimedia )
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
biXen wrote:19" på en NA er så feil proporsjoner at det ser Donald Duck ut uansett. Apropos Stavanger, gleder meg ikke til å kjøre idag (og nei, denne tråden skulle ikke i Multimedia )
Så lenge det er bilde av mx5, har med mx5 å gjøre, så bør den da settes i Multimedia...
Ser overhodet ikke noe grunn til å legge denne i ikke-mx5 relatert ...
biXen wrote:19" på en NA er så feil proporsjoner at det ser Donald Duck ut uansett. Apropos Stavanger, gleder meg ikke til å kjøre idag (og nei, denne tråden skulle ikke i Multimedia )
Så lenge det er bilde av mx5, har med mx5 å gjøre, så bør den da settes i Multimedia...
Ser overhodet ikke noe grunn til å legge denne i ikke-mx5 relatert ...
-n
Les beskrivelsen på Multimedia.
Den bør være i MX-5 / Miata prat. Man snakker om felger på en NA, hva er det som ikke er MX-5 prat med det? Er ikke forbud mot bilder i trådene der heller. Men jeg gidder ikke håndheve det for det sytes så j****g. Skulle ikke tro det var SÅ vanskelig å forstå.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black