Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
From here we also have a better look at those GORGEOUS Precedeo Demon Camber wheels that tuck inside the NB's fenders. Leonard admits that he wants to run wider wheels, and is looking for a wider set (these ones are 15x7, +0 offset) of Demon Cambers... but they are extremely rare, and discontinued in Japan. Plus, he has to compete with S13 and AE86 guys who want them too, because the wheels have both 4x100 and 4x114.3 bolt patterns. (Honestly, I do know a person with 15x8 Demon Camber wheels, but I know he won't part with them. Gotta keep searching...)
Så det kan bli et problem... Utrolig kul bil forresten. Kult at han lager en bil som skal brukes... Moderat NA-tuning og greier.
Inspirasjon for dokter Holm?
'92 NA 1,6 BRG "Schnell" FM Understell/1,8 bremser/JR CAI & Grenrør/Torsen 4,3:1/Advan AD08R
'16 CX-5 AWD 2,5 "Rasjonell"
StianOppistov wrote:Sikkert bare å gi opp med å finne disse hjula, siden dem er merket som rare.. men får titte litt på ebayen..
Er eller var, et sett i 15x7 +19 til salgs på cr.net leit i salgs delen. Batou som selger de, hyggelig kar med en veldig fin og enkel NA. Ser veldig bra ut i virkeligheten.
Ser fort litt bedre ut når man får litt polert kant og lav innpress.
På en stock NA vil ET35 på 8" felg gi ca kant-i-kant. Usikker på hvordan det er på NB.
Problemet med 15" felger er at de som regel er smale, og når man da i tillegg har høy innpress vil felgen være langt innenfor skjermen. På min med stock 14" sjøstjerner har jeg nok 10 cm fra dekket og ut til skjermen..
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
Hmm, hvis du ser på bildet på første posten på forumtråden min, så står bilen på 17x8 ET35, og det er rimelig kant i kant..
Nå er det ikke no mongo-camber på min though
Men vi har kanskje forskjellig definisjon på "kant", Harald
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
Spørs helt an på masse dette med kant i kant, senker man utrolig mye så kommer jo hjula inn igjen,, eg hadde 9x16 med et 20 på min na før, ved moderat senking så stakk hjula ett stykke utenfor, men senket eg den mye (ca 65mm) så kom dem inn igjen. Derfor er dette med felger vanskelig for meg, eg synest denne nb hadde perfekt et.. og vil gjerne ha noe alle dette. Har jo tittet på endel felger, ROTA D2 er jo en grei kant på, dem kan kanskje funke.. ROTA PDC har jo også en bra kant, men leveres ikke i 15"