Heihei. Når motoren min får motstand så dør den ut, går så vidt framover. Men når det er nedoverbakke , så går den hvertfall en smule fortere. Virker som om den ikke får nok bensin. Om det er en sensor eller noe som er defekt. Noen som har vært borte i problemmet før?
Ting som er testet:
- Ikke noe med lufta å gjøre. Luftfilteret er helt fint, samtidig som vi prøvde å starte motoren uten elektronikken for å sjekke om det var der feilen lå.
- Katalystatoren. Byttet for 2-3 mnd siden.
Prøver med dyse rens i dag, i håp om at det hjelper.
Håper at noen kan hjelp meg med dette..
Motoren dør ut når den får motstand
Moderator: Styremedlemmer
Re: Motoren dør ut når den får motstand
Har du sjekka bensinfilteret?
-n
-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
Bytte også den for 2-3 mnd siden. Den som sitter under bilen, under et plast deksel.
Buggis
- mojo-91
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 267
- Status: Offline
Har den vært slik lenge?
Har dette kommet gradvis eller over natta?
Hva slags modell har du?
Har du tatt diagnosetest av motoren??
Har dette kommet gradvis eller over natta?
Hva slags modell har du?
Har du tatt diagnosetest av motoren??
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
Han har en 1990 modell...
Hvis han har problemer med veiva, så kan man begynne å snakke om epidemi her på forumet det siste året.
Hvis han har problemer med veiva, så kan man begynne å snakke om epidemi her på forumet det siste året.
X 1995 Miata popular equipment package
X 1993 Miata C-Pack
X 1994 Miata C-pack
X 1993 Miata C-Pack
X 1994 Miata C-pack
kan ikke være noe med veiva, for ifølge mange er man overdrevent negativ når man nevner at man skal sky de tidlige modellene :p siden problemet er overdrevent..Kjakan wrote:Han har en 1990 modell...

men at den dør under belastning tror ikke jeg har noe med veiva å gjøre, da ville den normalt sett bare gå ræva hele tida, ikke stoppe i hytt og pine.
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
''objects in mirror appear to be slow''
Sjekka bensinpumpa?
Har hatt problemet på et annen bil, hvor bilen gikk fint på tomgang i evig tid, men så snart jeg begynte å kjøre så døde den. Og da fikk jeg ikke start på den før pumpa var kald igjen.
Har hatt problemet på et annen bil, hvor bilen gikk fint på tomgang i evig tid, men så snart jeg begynte å kjøre så døde den. Og da fikk jeg ikke start på den før pumpa var kald igjen.
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
Det har ikke kommet over natta. Det har vært slik en stund nå. Er en 1990 modell. Diagnosetest er bestilt over påsken.
Og som han over sier, tror ikke det har noe med veiva å gjøre. Virker som sagt at den ikke får nok bensin. Skal sjekke bensin pumpa.
Og som han over sier, tror ikke det har noe med veiva å gjøre. Virker som sagt at den ikke får nok bensin. Skal sjekke bensin pumpa.
Buggis