Aktivitet i Bergen og dalstroka innafor

Forum for Vestlands saker

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
Anja
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 260
Joined: 25 Oct 2006, 02:00
Medlemsnummer: 651
Status: Offline

Re: Aktivitet i Bergen og dalstroka innafor

Post by Anja »

Nei... :( Jeg har bare møtt noen på Eikås en gang på 4 år.
Sort MX5 Miata NA 1,8 -94 med C-pakke
BMW 520i -2000
User avatar
Ole
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 345
Joined: 12 Jan 2006, 01:00
Location: Bergen
Status: Offline

Re: Aktivitet i Bergen og dalstroka innafor

Post by Ole »

Er dårlig med det.... Har ikke noe god grunn på hvorfor...

Skulle gjerne vært noe mer aktivitet her vest..
MedlemNr.532 96-vinrød MX5 ,senket,gule Koni,lowprofile,Enthuza 3", 2.5" DP og Cat, MX5Project IC, 115hk.kammer ,K&N filter , Greddy@6,5psi, 550 dyser, Walbro 190 HP Zeitronix ZT2, MS PNP
94-Yamaha YZF750R "Modifisert" 138,5RWHP
John_91BRG
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 302
Joined: 04 Oct 2003, 02:00
Location: Hordaland
Status: Offline

Re: Aktivitet i Bergen og dalstroka innafor

Post by John_91BRG »

Hei Frode, og takk for sist.

Raftingen i fjor var virkelig en höjdare, og etter min mening en indikasjon på at man gjerne kan tenke litt mer utenfor boksen når det gjelder hva klubbmedlemmer kan finne på sammen. Jeg tenker da både på sommerturene og hva lokallagene kan finne på.
Selv om man er samlet rundt en felles interesse,er det ingen grunn til ikke å finne på andre ting sammen. Jeg registrerer at østlandsavdelingen er på full fart opp og frem, og de ser ut til å være flinke til å få ting til å skje.

Spesielt nå som sommerturen er i ferd med å bli en stor happening med mange deltakere, tror jeg det er viktig at man legger til rette for flere ulike aktiviteter. Noen springer opp og ned på Gaustatoppen, noen autcrosser, noen rafter og noen vil rett og slett bare kjøre bil i vakker natur.
Tiden da det var 15-20 gode kamerater som dro på tur sammen, tror jeg er forbi. Nå kommer det mange deltakere fra (nesten) hele landet, og man bør kanskje legge til rette for at flest mulig finner noe interessant å fylle helgen med. Dette medfører selvsagt at hele konseptet blir mer omfattende og krevende enn tidligere, og det er viktig at arbeidet deles opp på flere medlemmer slik at ikke enkeltpersoner blir overlesset med arbeid.

Nuvel, ble kanskje mye svada fra "dalstroka innafor" dette, men kommer du til Bergen stiller ihvertfall jeg opp på en kopp kaffe :D :D
Medlemsnr : 230
91 Mazda MX5 BRG - SOLGT

05 BMW Z4
04 Audi A4 1.9 TDI Quattro Avant
16 Opel Insignia
User avatar
Dtomaso
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 285
Joined: 01 Oct 2009, 22:48
Location: Stord
Status: Offline

Re: Aktivitet i Bergen og dalstroka innafor

Post by Dtomaso »

Om non lager til no happening, så stiller eg gladelig opp :)
har store planer om å møte opp på 1 autoslalom kjøringa på eikås i år i det minste :) må prøves ut ;)
Mx-5 1.6 91 mod. Hvit [x]
Skoda Octavia 1.8 20v (RS skinninteriør fra 04) 97 mod.
Citroen Berlingo 2009 90dieseldyrkrefte med snurbo (firmabil)
miatajon
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 252
Joined: 11 Jan 2006, 01:00
Medlemsnummer: 833
Location: Bergen
Status: Offline

Re: Aktivitet i Bergen og dalstroka innafor

Post by miatajon »

Jeg er mer enn gjerne med på treff og kjøretur. Vi bor tross alt på vestlandet, og det er flust med fine veier for oss med MX5. :twisted:

Laber klubbaktivitet her i vest, men er ikke akkurat med på å dra i gang noe selv heller da så skal ikke klage.. :roll:
-97 MX-5 1.8 "Balder"
(X) -90 Miata 1.6 JRM45 "Mia"

-16 Nissan X-Trail 4x4
-16 Kia Soul EV
-17 Connect
Adrian
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 452
Joined: 13 Sep 2009, 00:50
Location: Nord for Bergen
Status: Offline

Re: Aktivitet i Bergen og dalstroka innafor

Post by Adrian »

Hei og hopp!

Er ofte ute og lufter bilen i helgene, dog alene. Kan jo møtes en plass i Åsane/Bergen, ta en pizza eller lignende.. Måå jo ikke være i banesammenheng selv om vi har Eikås.. :wink:
'95 NA 1.8
'00 Jeep Cherokee - bruksbilen
EspenAndre
Moderator
Moderator
Posts: 5120
Joined: 08 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 114
Location: På landet, bittelitt nord for Bergen
Contact:
Status: Offline

Re: Aktivitet i Bergen og dalstroka innafor

Post by EspenAndre »

Jeg er selvsagt med på en kjøretur om det passer, gjerne med et stopp for litt pizza på halvveien som vi har gjort før :)
Men må si det er ikke så interresant for min del å være med på ikke-MX-5 relaterte aktiviteter i forbindelse med MX-5 klubben.

Eikås er gode ting, men desverre er det mange som har skiftet bil her på berget,
så det blir litt tyngre å få ting til når "alle" er ny hver gang..

Om noen kunne ønske å være leder eller kontaktperson som dro igang ting, ville det være en fordel.
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
Post Reply