Jeg har nå (nesten) bestemt meg for å kjøpe meg et Borla dual tip, cat-back eksosanlegg. Dette kommer jeg til å bestille fra enten usa eller england. Hvor får jeg dette anlegget billigst?
Når det gjelder det å få til sendt det lurer jeg på en del ting:
-Jeg Mener å huske fra det gamle forumet at det var noen som brukte posthuset i charlottenberg (eller lignende) som adresse for å slippe unna toll/moms. Noen som bruker denne "metoden" nå? Hvordan fungerer det?
Må man gi besjed til posthuset i charlottenberg før man bestiller? Hvordan får jeg i så fall greie på at eksosen er kommet fram til charlottenberg?
Hvordan går jeg fram med denne metoden??
-Ellers andre måter å slippe unna moms / toll....? er det Noen firmaer som selger disse eksosanleggene som kan/gidder å sende det som "gave" til meg i norge slik at det ikke blir noe toll/moms?
-Hvis de overstående metodene ikke er aktuelle, hvem bør jeg da bruke til frakt, hvordan går jeg fram ved bestilling?
HÅPER NOEN KAN KOMME MED NOEN HJELPENDE ORD!

ps: hva med å kjøpe anlegget i sverige/danmark/tyskland?
er det en gunstig løsning? må da være forhandlere/importør av borla i enten sverige,danmark eller tyskland???
HVA VILLE DU GJORT FOR Å FÅ DETTE EKSOSANLEGGET BILLIGST OG ENKLEST MULIG INN TIL NORGE PÅ?