Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Forum for Østlands saker
Moderator: Styremedlemmer
Fatboy
2000 RPM
Posts: 366 Joined: 10 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 764
Location: Slemmestad
Status:
Offline
Post
by Fatboy » 21 Apr 2010, 12:09
Det er ikke så farlig med at Hauken er i veien for meg, men at en fu**ings honda raller fra meg er uaktuelt.
Ergo har jeg gått til det tiltak å ta en 4-hjuls kontroll på kjerra. Så nå har jeg gtt fra positiv til negativ camber? Bør hjelpe LITT på i alle fall.
Men det blir vel rally med 1,6 videre utover i sesongen. Mer morro, selv om det kanskje går litt saktere
Hauk
7200 RPM
Posts: 3042 Joined: 16 Apr 2006, 02:00
Medlemsnummer: 569
Location: Nesodden
Status:
Offline
Post
by Hauk » 21 Apr 2010, 12:32
Den Hondaen er visstnok "bare" en 90-hester. Scary shit. Kudos til føreren...
Edit: og den camber-forandringa kommer du til å merke. Ble det factory-settings, eller noe verre?
/Jon.
1994 MX-5 1.8
Laguna Blue .
2019 Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid
Fatboy
2000 RPM
Posts: 366 Joined: 10 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 764
Location: Slemmestad
Status:
Offline
Post
by Fatboy » 21 Apr 2010, 17:01
Jeg brukte FM sitt opsett. Antar det funker til både hverdags og fest.
Front
Caster: 5.0 degrees
Camber: 1.0 degrees negative
Toe: 1/16" total (1/32" per side)
Rear
Camber: 1.5 degrees negative
Toe: 1/16" total (1/32" per side)
DrHolm
7200 RPM
Posts: 3045 Joined: 13 Feb 2006, 01:00
Medlemsnummer: 554
Location: Lindeberg, Sørum
Status:
Offline
Post
by DrHolm » 21 Apr 2010, 20:32
Takk til alle som deltok og som var og titta.
Var en kald dag, men fyttirakkern å digg det var å komme i gang igjen!!
Fikk selv ut litt damp i Sport'n til madammen på slutten av dagen. Følte meg på en måte noen kilo lettere.
Vi skal forresten bestille noe anna enn snø til neste gang.. Beklager det der..
|
'99 1,8 V2.0 |
"Built, not bought..." |
|
D isc B rakes A ustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
erikxedge
2000 RPM
Posts: 353 Joined: 06 May 2009, 00:26
Location: Fjellfoten
Contact:
Status:
Offline
Post
by erikxedge » 21 Apr 2010, 22:33
DrHolm wrote: Vi skal forresten bestille noe anna enn snø til neste gang.. Beklager det der..
Sikker på at det var snø og ikke aske...? :p
Medl.nr 808
00 Mx-5 NB
Biler har 2 seter. Alt annet kalles buss.
Kolbotn
7200 RPM
Posts: 2467 Joined: 05 Nov 2008, 17:24
Medlemsnummer: 852
Location: Drabantbyen
Contact:
Status:
Offline
Post
by Kolbotn » 23 Apr 2010, 09:19
Hauk wrote: Den Hondaen er visstnok "bare" en 90-hester. Scary shit. Kudos til føreren...
Edit: og den camber-forandringa kommer du til å merke. Ble det factory-settings, eller noe verre?
helt korrekt, er en 90 hk civic!
arildh
7200 RPM
Posts: 3355 Joined: 26 Oct 2003, 02:00
Status:
Offline
Post
by arildh » 23 Apr 2010, 10:11
Den andre Civicen som hadde raskeste tid er vel en klasse 4. bil ? De sa 300 hk og den er vel ikke over 1200 kg ?
Uansett bra kjøring av Civicene og den Z3 Coupe saken.
DrHolm
7200 RPM
Posts: 3045 Joined: 13 Feb 2006, 01:00
Medlemsnummer: 554
Location: Lindeberg, Sørum
Status:
Offline
Post
by DrHolm » 23 Apr 2010, 14:11
arildh wrote: Den andre Civicen som hadde raskeste tid er vel en klasse 4. bil ? De sa 300 hk og den er vel ikke over 1200 kg ?
Uansett bra kjøring av Civicene og den Z3 Coupe saken.
Er en Kl.3 bil, usikker på hvor mye han har henta ut av den? En veldig dyktig sjåfør er han i hvertfall.
|
'99 1,8 V2.0 |
"Built, not bought..." |
|
D isc B rakes A ustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |