Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
biXen wrote:Det blir litt for pr kåt / annen agenda stil på dette, men det er min mening.
Jeg vil gjerne vite hvilken "annen agenda" som jeg har ?
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Rudolf wrote:
Jeg vil gjerne vite hvilken "annen agenda" som jeg har ?
Erik
Hva du har og ikke har vet jeg ikke, men måten det blir sagt på virker som om du vil "røske litt i røttene" derav min mening deretter. Dette er en liten klubb så man må ikke forbi noe sovietregime for å bli hørt derfor har jeg lite respekt for slikt, men for all del det er et fritt land. Jeg har derimot respekt for at det er et problem at folk ikke får blitt medlem og bidrar som de fleste vet om det er nødvendig med bedre løsninger teknisk også.
"Hvis du har et problem, si det til oss. Har du skryt, si det til alle." er en ganske høflig måte å gjøre ting på som jeg forøvrig anbefaler.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
Jeg syns det er direkte pinlig å møte entusiastiske MX-5-eiere som besvarer en verve-flyer/pamflett med at man har forsøkt å melde seg inn både to-tre-fire, ja endog fem ganger uten å lykkes.
Dette har vært tatt opp mange ganger, men det skjer tydeligvis ikke særlig mye. Derfor er jeg enig i at dette må taes åpent. Og det er nå engang klubbens øverste leder som er ansvarlig for å få løst problemet. Selv om det ikke behøver å være leders skyld.
Jeg syns ikke noen skal tåkelegge problemet ved å mistenke eller tolke skjulte personlige agendaer. Det er veldig viktig å få løst dette problemet.
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
2re wrote:Jeg syns det er direkte pinlig å møte entusiastiske MX-5-eiere som besvarer en verve-flyer/pamflett med at man har forsøkt å melde seg inn både to-tre-fire, ja endog fem ganger uten å lykkes.
Dette har vært tatt opp mange ganger, men det skjer tydeligvis ikke særlig mye. Derfor er jeg enig i at dette må taes åpent. Og det er nå engang klubbens øverste leder som er ansvarlig for å få løst problemet. Selv om det ikke behøver å være leders skyld.
Jeg syns ikke noen skal tåkelegge problemet ved å mistenke eller tolke skjulte personlige agendaer. Det er veldig viktig å få løst dette problemet.
Det skjønner jeg godt. Men det har blitt gjort endringer på innmeldingen kontinuerlig og det er prøvd å gjøre det så enkelt som mulig. Hvis det enda er et problem så er det nyttig å vite hvor det feiler, og må kanskje spes på med mer informasjon om hvordan man kontakter/følger opp de rette personene.
For meg blir det bare lite konstruktivt dette her. Men for all del, folk må jo vite om det er et problem.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
Det betyr at problemet har vedvart i hele den nåværende leders "regjeringstid".
Ikke EN ENESTE GANG har han kommentert problemstillingen (heller ikke kasserer har sagt et ord).
Derimot er det budsjettert på årsmøtet at medlemsmassen skal gå ned.
Dette er det også skrevet om her på forumet flere ganger.
Heller ikke det har leder kommentert.
Nå synes jeg det er på høy tid at leder forteller hva som er tenkt gjort i denne sammenhengen.
Til ALLE SAMMEN, og ikke bare til meg på PM.
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
siemens wrote:Det er et problem som har vært i alle år, på tide noen tør å sette det i dagslys..
Dette er ikke første gangen noen nevner dette da... enig i at det må ordnes..
Men jeg hadde virkelig trodd at dette kunne bli tatt opp på diverse møter man har østpå.
Det sitter folk i styret som flere av dere kunne snakket direkte med utenom møtene også.
Dere traff hverandre senest på dette nsk treffet...
For oss som ikke vet hva som er gjort virker det jo som at det ikke skjer noe i det hele tatt. Noe drastisk må gjøres uansett. Klubben ved dens leder må påse at det blir en fungerende løsning.
Dette har vært tatt opp med personer i styret mange ganger. Det er litt tilfeldig at det toppet seg på slutten av dagen idag.
Det forundrer meg at det ikke finnes en enkel løsning på dette. Et script som genererer en epost som noen i klubben leser, og et autosvar til avsender? Dette har jeg ikke allverdens peiling på, men det er nå slik det fungerer i forlagsbransjen.
Dette antar jeg at du har bedre peiling på BiXen. Som forøvrig gjør en kjempejobb med på nettet for oss!
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
biXen wrote:
Det skjønner jeg godt. Men det har blitt gjort endringer på innmeldingen kontinuerlig og det er prøvd å gjøre det så enkelt som mulig. Hvis det enda er et problem så er det nyttig å vite hvor det feiler, og må kanskje spes på med mer informasjon om hvordan man kontakter/følger opp de rette personene. .
Noen må vel få disse skjemaene, er vel ikke "rocket science" og finne ut hvor ting feiler.
1. Hvor er det meningen skjemaene skal havne (havner skjemaene der ?, test et par registreringer og sjekk)
2. Hvis skjemaene havner riktig, hvem følger de opp?
Og jeg er helt enig med 2re, dere gjør alle en kjempeinnsats og bruker av tiden deres til dette.
Ok, jeg skal beklage "annen agenda" kommentaren Erik.
Kjell / 2re
Skjemaet fungerer på den måten at man fyller inn denne infoen, man får en resultatside etterpå som sier informasjonen er sendt til Sekretær og man vil få betalingsinfo på e-post. Ved problemer kontakt sekretæren og hans e-post. Denne adressen om å ta kontakt med problemer er nok glemt om man ikke får tilbakemelding på en stund så der er det forbedringspotensiale. Men dette er selvsagt testet. Vi er ikke idioter
Det er nok en ide å gjøre hele prosessen automatisk, men det får ta ledelsen ta opp. Jeg har mange mulige løsninger om det skal være nødvendig.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
Da kan jeg informere om at jeg nå har betalt innmeldingsavgiften til klubben. Det kom en mail for litt siden med info og innbetalingsinformasjon. Dette er nå fulgt og penger er innbetalt. Så da har iallefall jeg gjort mitt. Kanskje jeg kan være med på Øvrevoll neste år siden jeg nå er betalende medlem