Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Brukes det samme papirer som for å få godkjent turbo ?
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
man kan jo prøve med samme papirene.... og ta en avgass og støy test i tilleg.... de ville ha dette av meg. når jeg skulle godkjenne greddyt. da bruker du jo bare turbopapirene til eff. økningen.... samma hvordan man øker eff. vel??
Burde være det, men vet jo aldri. En kompressor gir vel mer enn 150 Hk også.
edw wrote:samma hvordan man øker eff. vel??
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Jeg vet om flere som har gått igjennom EU uten anmerkning med ettermontert turbo.
Det krever jo at CO er riktig selvsagt, noe det ikke er med HKS og Greddy kit.
Jeg ville ( og kommer til å gjøre når den tid kommer) forhøre meg med verkstedet på forhånd.