Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Stemplene mine er køl sorte og har fått en skorpe av sot/møkk/jeg-vet-ikke-hva etter at det har blitt brent 5-10 liter olje der det siste året.
Hvordan får jeg bort denne dritten uten å ta ut stemplene?
Sitter på jobb nå, så jeg får ikke frem bilder, men hvis noen orker å linke til bildet på facebook'en min så er det flott
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
Fikk vite nå at det største problemet er at eksosventilene på ene sylinderen ikke lukker skikkelig.
Dette må visst slipes/lappes, men jeg er faenmeg helt blank på dette, og aner ikke hva det er snakk om.
Tips tas i mot med takk, og om noen vet om folk som fikser slikt, så rop ut.
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
etter hva jeg har hørt/lest/sett på youtube så er det nettop dette seafoam skal hjelpe med. nemlig fjerne sot og skit som har samlet seg i innsug, sylinder og eksos. men har ikke prøvd det selv.
broren helte farris gjennom forgasseren med motoren i gang, det renset i hvertfall tennpluggene og ga noe fine flammekuler ut av eksosen. men hvis blokka er åpnet så finnes det jo kjemikalier som fjerner det meste.
skal prøve å få tid til å stikke hue innom i hvertfall.