Elektrisk servopumpe

Motor, Karosseri, Softtop/Hardtop, Senking, Dekk/Felger, Bremser, Lys, Stereo
Kun Betalende medlemmer har skrivetilgang her.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
inglar
7200 RPM
7200 RPM
Medlemsnummer: 558
Status: Offline

Elektrisk servopumpe

Post by inglar »

Noen her som har erfaring med elektrisk servopumpe fra Opel Astra g? Blir ikke store plassen for original servopumpe så da må en finne noen andre løsninger. Har hørt om at dette er en elektrisk pumpe som ikke er alt for vanskelig å få på.

Hva trenger jeg av deler, hva må kobles til og hvordan osv????
Harald
7200 RPM
7200 RPM

Re: Elektrisk servopumpe

Post by Harald »

servo ist für pussies..

neida. skal være ganske greit å koble opp. 12v når tenning er på. er nok mange biler med elektrisk servo man kan ta fra, mener ole brukte opel pumpa i saaben. kan jo ta en titt på den en dag, se hvor stor den er osv.
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
inglar
7200 RPM
7200 RPM
Medlemsnummer: 558

Re: Elektrisk servopumpe

Post by inglar »

Harald wrote:servo ist für pussies..

neida. skal være ganske greit å koble opp. 12v når tenning er på. er nok mange biler med elektrisk servo man kan ta fra, mener ole brukte opel pumpa i saaben. kan jo ta en titt på den en dag, se hvor stor den er osv.
Er blitt litt for svak i mine eldre dager så jeg trenger den hjelpen jeg kan få hehe.

Lest litt smått om den fra Astra og den har fått god tilbakemelding. Følger med når det rattes mye osv. Og det trenger jeg :D Litt kjipt når servoen ikke holder følge med div. ratting på bane osv. Må få tatt en titt på han sin ja. Og få koblingsskjema (hvis det trengs da) og se hvordan han har gjort det med slanger til og fra osv.
Post Reply