Noen her som har erfaring med elektrisk servopumpe fra Opel Astra g? Blir ikke store plassen for original servopumpe så da må en finne noen andre løsninger. Har hørt om at dette er en elektrisk pumpe som ikke er alt for vanskelig å få på.
Hva trenger jeg av deler, hva må kobles til og hvordan osv????
Elektrisk servopumpe
Moderator: Styremedlemmer
Re: Elektrisk servopumpe
servo ist für pussies..
neida. skal være ganske greit å koble opp. 12v når tenning er på. er nok mange biler med elektrisk servo man kan ta fra, mener ole brukte opel pumpa i saaben. kan jo ta en titt på den en dag, se hvor stor den er osv.
neida. skal være ganske greit å koble opp. 12v når tenning er på. er nok mange biler med elektrisk servo man kan ta fra, mener ole brukte opel pumpa i saaben. kan jo ta en titt på den en dag, se hvor stor den er osv.
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
''objects in mirror appear to be slow''
- inglar
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 558
- Status: Offline
Re: Elektrisk servopumpe
Er blitt litt for svak i mine eldre dager så jeg trenger den hjelpen jeg kan få hehe.Harald wrote:servo ist für pussies..
Lest litt smått om den fra Astra og den har fått god tilbakemelding. Følger med når det rattes mye osv. Og det trenger jeg