Høres ut som om den ikke er festet ordentlig ja. Hvis den er festet i alle 6 festene vil den stive av bilen, og du får faktisk motsatt effekt over humper. Den vil kjennes mer solid...steffen wrote:Mulig vi ikke festa den godt nok, fordi den "slår" når jeg kjører over humpler. MVH Steffen
skaffe chromma innstegslist
Moderator: Styremedlemmer
1991 Mazda Miata
1996 Porsche 993 C2
1996 Porsche 993 C2
kansje jeg strammet den vel hardt.. men det er dog bare fire fester? 2 ved ruta og en på hver side av setene..
Opplevde aldri dette jeg.. men du kan prøve å ta det på engang til.. og kansje løsne festene litt..
Opplevde aldri dette jeg.. men du kan prøve å ta det på engang til.. og kansje løsne festene litt..
Mx5 -91 HT
15" OZ superturismo, KN intake kit, Hvite blinklys, Front air dam, zipperless top, no sparewheel..
15" OZ superturismo, KN intake kit, Hvite blinklys, Front air dam, zipperless top, no sparewheel..
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
- Status: Offline
er nok det ja.. gidder ikke å se på den nå. regner katter og hunder ute!EspenSort92 wrote:Og de 2 "sopp"-boltene bakerst...Pacmania wrote:kansje jeg strammet den vel hardt.. men det er dog bare fire fester? 2 ved ruta og en på hver side av setene..
Den har sikkert ikke glidd orntlig innpå de.. derfor den ligger og slår...