Jeg lå og sov her om natta hvor en nabo(eller noe) har kjørt inn i bilen min og laget to kraftige riper i lakken. Heldigvis er det ikke helt inn til metallet.
Hva gjør jeg videre med dette? Må jeg betale for full lakking av delene? Eller er det noe som forsikringa normalt tar seg av?
-M-
Kollisjon/riper i lakk når bilen er i ro
Moderator: Styremedlemmer
-
- 1000 RPM
- Status: Offline
- biXen
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 999
Re: Kollisjon/riper i lakk når bilen er i ro
Forsikring og egenandel med tap av bonus eller fiks det selv. Anbefaler Micropaint på Sola for å slippe full lakkering. Har god erfaring med de selv. Men det koster en del uansett. Må regne 3000 per ripe tipper jeg.
-
- 1000 RPM
hel***....blir plutselig 6-10k bare på piss....og jeg som ville ha nye felger 

Om skadene er innenfor samme panel, så bør du få lakkert og fikset hele panelet for 3000,-Morphinytry wrote:hel***....blir plutselig 6-10k bare på piss....og jeg som ville ha nye felger
-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
- biXen
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 999
Hvis de er veldig overfladiske så kan du "skjule dem" litt billigere selv, men det er vanskelig med riper siden de kommer tydeligere frem fra visse vinkler / lys osv.
Sure penger ja
Sure penger ja

Det virker som det er blitt normalt med hit'n run, og folk er mer råtten enn noen gang.
Kryss fingrene for at karma eksisterer, så får svinet svi for det senere. (Om det er ikke din egen dårlige karma som slår tilbake nå
)
Du har min fulle empati.
Kryss fingrene for at karma eksisterer, så får svinet svi for det senere. (Om det er ikke din egen dårlige karma som slår tilbake nå

Du har min fulle empati.
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.