Mot slutten av sesongen

Forum for Nordnorge

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
Janko
500 RPM
500 RPM
Posts: 75
Joined: 09 Sep 2009, 16:33
Medlemsnummer: 814
Location: Bodø
Contact:
Status: Offline

Mot slutten av sesongen

Post by Janko »

For min del er det i allefall det. Nå er "snurfen" EU godkjent og er klar til å gå i hi for vintren. Det blir vel noen små turer til, men stort sett er den klar for vintervask og litt polering. Det har vært en fin sesong hvor jeg har fått brukt bilen en del, ikke så mye som jeg skulle ønske, men det har nå blitt en del tur både med og uten tak. Naboen som har samme type bil og han har vært på super feire ned over til Geiranger og der ned i traktene. Får se til neste år, men jeg har litt problem må å slippe i fra resten av familen, - tre hunder, det er ike så enkelt å få med i MX5en.
Men nå er det bare å se frem til neste vår og håpe om flere soldager da, enn hva vi har hatt i år... :)
--------------
MVH
Eirik
Isuzu D-Max Dobbel Cab 2008
Mazda Miata 1990 (Snurfen)
Yamahma Cygnusx 125CCm
User avatar
_mx5_Rune_
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1494
Joined: 23 Jul 2005, 02:00
Medlemsnummer: 542
Location: Senja/Tromsø
Contact:
Status: Offline

Re: Mot slutten av sesongen

Post by _mx5_Rune_ »

Er dere mange med Mx5 i Nordlandstraktene? Skal ikke se bort fra at det blir Bodø tur iløpet av våren/sommeren. Er i Bodø av og til i forbindelse med jobben, men tar som oftest fly siden det ikke er like morsomt å kjøre Focus.. :P Hadde i allefall et håp om å få med meg Sommertreffet i Mi i Rana iår, noen av dere som skal?
- 91mod. Mx5, "go-bilen" http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?t=3394
- 94 mod Accord Coupe "prosjekt rust"
- 12 mod i40 premium
x 90mod Miata http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic ... 19&t=16176

medlem nr 542
User avatar
Janko
500 RPM
500 RPM
Posts: 75
Joined: 09 Sep 2009, 16:33
Medlemsnummer: 814
Location: Bodø
Contact:
Status: Offline

Re: Mot slutten av sesongen

Post by Janko »

_mx5_Rune_ wrote:Er dere mange med Mx5 i Nordlandstraktene? Skal ikke se bort fra at det blir Bodø tur iløpet av våren/sommeren. Er i Bodø av og til i forbindelse med jobben, men tar som oftest fly siden det ikke er like morsomt å kjøre Focus.. :P Hadde i allefall et håp om å få med meg Sommertreffet i Mi i Rana iår, noen av dere som skal?
Hei
Ta gjerne kontakt om Du er på disse trakter. Så det skal være sommertreff på Mo, det skal jeg iallefall prøve å få med meg. :shock: Har ikke vært å leste på forumet på en stund, så det med Mo hadde jeg ikke fått med meg. :)
--------------
MVH
Eirik
Isuzu D-Max Dobbel Cab 2008
Mazda Miata 1990 (Snurfen)
Yamahma Cygnusx 125CCm
User avatar
_mx5_Rune_
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1494
Joined: 23 Jul 2005, 02:00
Medlemsnummer: 542
Location: Senja/Tromsø
Contact:
Status: Offline

Re: Mot slutten av sesongen

Post by _mx5_Rune_ »

Ja det blir 17-19 Juni. Var ikke der ifjor, så hadde vært morro å dratt nedover iår.. får se hvordan det klaffer med jobben.
Om du skal nordover til sommeren så må du si ifra. Jobber i hele midt- og nord-troms så jeg er litt overalt i troms-området. :P
- 91mod. Mx5, "go-bilen" http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?t=3394
- 94 mod Accord Coupe "prosjekt rust"
- 12 mod i40 premium
x 90mod Miata http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic ... 19&t=16176

medlem nr 542
User avatar
Janko
500 RPM
500 RPM
Posts: 75
Joined: 09 Sep 2009, 16:33
Medlemsnummer: 814
Location: Bodø
Contact:
Status: Offline

Re: Mot slutten av sesongen

Post by Janko »

_mx5_Rune_ wrote:Ja det blir 17-19 Juni. Var ikke der ifjor, så hadde vært morro å dratt nedover iår.. får se hvordan det klaffer med jobben.
Om du skal nordover til sommeren så må du si ifra. Jobber i hele midt- og nord-troms så jeg er litt overalt i troms-området. :P
Tviler på at det blir noen tur nordover med det første. Reiser lite den veien i jobb sammenheng. Men hadde det bydd seg en mulighet i løpet av sommeren kunne jeg tenkt meg en tur til Sætermoen. Det blir vel å vente på vår og sommer og håpe på mange dager med sol og fine dager uten cab. Men vi får holde kontakten, til Mo i Rana skal jeg hvis det ikke skjærer seg med familie og jobb. :)
--------------
MVH
Eirik
Isuzu D-Max Dobbel Cab 2008
Mazda Miata 1990 (Snurfen)
Yamahma Cygnusx 125CCm
Post Reply