Ja, som emnet beskriver, så lurer jeg på dette.
Min bil kom med setevarmer KUN på førersiden. Merkelig, men sant. Jeg kjente under passasjer setet, og der kjente jeg noe som minte meg om inngang til en eller annen kabel. Så under, og dette så ut til å stemme. Jeg snakket med noen om dette, og de nevnte at fabrikkene har lagt opp til alt sammen, bare at det koster kjøperen mange tusen bare å koble til en ekstra ledning for en ekstra dings. Er det slik at jeg kan bare få tak i noen kabler og koble denne opp mot setevarmer knappen så funker det? Eller må jeg få tak i varme elementer, ledninger, reléer og hele pakken?
Vurderer å prøve å flytte passasjer setet over til fører siden og prøve å skru på setevarmeren da, siden jeg har ledninger tilgjengelig på den siden.
Tips?
Sikkert veldig dårlig beskrivelse og forklaring på hva jeg vil, men skit au, klokka er snart 4 på natta
Setevarmer - Legge opp til passasjer side
Moderator: Styremedlemmer
Setevarmer - Legge opp til passasjer side
Medlemsnr.: 822
'04 Mazda MX-5 1.8L (NB) Solgt
'01 Toyota Celica T-Sport
Re: Setevarmer - Legge opp til passasjer side
Sjekk om passasjersetet har en kabel i bunnen.
Høres _veldig_ usannsynlig ut, at den kun hadde varme på førerside.
Høres nesten mer ut som den ikke hadde varmeseter fra starten av, men at en tidligere eier har byttet kun førersetet.
Enkleste er ofte å få tak i et brukt sete med varmeelement.
Om ikke må du kjøpe en del ting, og demontere sete etc etc.
-n
Høres _veldig_ usannsynlig ut, at den kun hadde varme på førerside.
Høres nesten mer ut som den ikke hadde varmeseter fra starten av, men at en tidligere eier har byttet kun førersetet.
Enkleste er ofte å få tak i et brukt sete med varmeelement.
Om ikke må du kjøpe en del ting, og demontere sete etc etc.
-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
Re: Setevarmer - Legge opp til passasjer side
Ja, jeg synes også det virker usannsynlig ut at det er kun varme i det ene setet.
Håper jeg får sjekket det i løpet av neste helg. Kommer tilbake da. Hvis noen har noen innspill så er det bare å fyre løs
Håper jeg får sjekket det i løpet av neste helg. Kommer tilbake da. Hvis noen har noen innspill så er det bare å fyre løs

Medlemsnr.: 822