Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Har (snart ) diffen ute for å bytte til 3.63 r&p og da er det jo fort gjort å bytte foringene samtidig.
Lurer derfor på om noen har erfaringer å komme med angående energy diff foringene og spesiellt da deres evne til å fjerne "wheel-hop" da det er noen jeg plages endel med nå. Fungerer det som Emilio\949 racing hevder? Øker støy\vibrasjoner? Har det noe for seg i det hele tatt på en MSM som kun brukes på vanlig vei?
Det forbedrer wheel-hop betraktelig. Diffklumpen blir helt låst til bakre subframe så den hopper ikke opp og ned og tar med seg hjulene slik det blir med vanlige foringer.
Jeg byttet alle foringer i samme slengen så jeg kan ikke garantere at kun difforinger løser dette.
Jeg merket heller ikke noe mer støy. Men gateslicks er ikke akkurat lydløse så det er mulig det egentlig støyer mer enn OEM.
De koster jo ikke all verden så er sånn sett et billig forsøk på å dempe den wheel-hop jeg har nå. Er spesiellt i 1.gir at det er plagsomt, og det blir vel ikke bedre med bredere dekk\bedre grep...
Har et lite håp om at det hjelper litt på den "shimmy" tingen jeg har ved 60km\t nå. Stivere opplagring som endrer resonansfrekvensen.
Mer støy er heller ikke krise, men det er sånn sett nok støy i bilen fra før...