Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg har bestilt klips til bakplata til min NA (der skiltet er) hos ILMotorsport. Disse er for å feste bakplata til karosseriet. Etter 14 dager har de ennå ikke kommet til Norge!! og ingen aner hvor de er... Er det noen her som har noen klips eller "Fastener, Genuine Rear Finisher NA" liggende? som jeg kan kjøpe evt låne?
Trenger de sårt, slik at jeg kan få brukt bilen igjen
Last edited by Trond on 13 May 2011, 22:08, edited 1 time in total.
Skjønner ikke hva de driver med, klipsene koster bare noen kr. De burde ha lagt dem i konvolutt og sendt dem i posten. Da hadde jeg hatt dem etter et par dager.
Ser at de også har inkludert frakt i tollverdi! Så nå får jeg f.... meg også moms pluss gebyrer på toppen. Det er flotter 200 kroner i frakt 200 kroner i avgifter for noen klips til 15-20 kroner....
Skjønner ikke hva de driver med, klipsene koster bare noen kr. De burde ha lagt dem i konvolutt og sendt dem i posten. Da hadde jeg hatt dem etter et par dager.
Ser at de også har inkludert frakt i tollverdi! Så nå får jeg f.... meg også moms pluss gebyrer på toppen. Det er flotter 200 kroner i frakt 200 kroner i avgifter for noen klips til 15-20 kroner....
Du slipper å betale moms etc.
Snakk med de som krever inn moms, forklar at frakt har feilaktig blitt lagt til.
Mulig du må sende over dokumentasjon, men bør ikke være noe problem.
Hvorfor kjøpte du ikke heller klipsa hos Mazda i Norge?
Høres ikke ut som god butikk å handle klips for 20 kroner og betale 200 i frakt.
Generelt, når det gjelder småting, så er det faktisk greit å høre med Mazda først.
Trengte ny toppdekselpakning nå, og den ble faktisk billigere fra Mazda enn fra MX5-parts. De leverte den på 3 dager også. (litt over 200 kroner)
De er også finfine på oljefilter, plugger og diverse annet småsnacks til vedlikehold og lek
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
Har kjøpt diverse pakninger, filter, klips og skruer hos Mazda, mye enklere og iallefall ikke dyrere enn å måtte hente fra utlandet. Tar som regel bare et par dager om de ikke er på lager.
-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special