Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
HF-mx5T wrote:får neppe no råere for penga enn den bigwheels selger.. av mx5er.. hva som er råest er ren smakssak. oppsettet på bilene er relativt likt. litt forskjellig stil på begge bilene osv. poengløst egentlig å diskutere hva som er råest.. fælt går det.. og den som kjøper bilen.. får garantert en syk bil og virkelig noe å bryne seg på om de skal utnytte greiene max.. tar du innbytte i bmw 523i 97 modell ? hehehehe
Hehehehehe, du vet hva som skjer da HF?
Brått ender det opp med 2 prosjektbiler
Du kommer nok garantert IKKE til å klare å ikke modde begge
Men god plan, da kan du ha med begge på banekjøring, så kan jeg leie den ene
Nå er vel topic'en bokstavelig talt utgått på dato, men får vel oppdatere tråden for historikken sin del...
Bilen har altså skiftet eier igjen og er i ferd med å bli skrudd i småbiter så vi kan å få den tilbake i topp stand. Hvis alt går etter planen blir bilen å se en del på bane til neste sesong!
Planer for prosjektet utover den pågående overhalingen: Ny turbo, veltebøyle, superlette 17' felger til banedekk, samt å forsterke de komponentene som ikke allerede er overkill.
Medlem nr. 424
-92 miata Sort
-91 mx5 BRG -07 BMW 325d Msport
x 94 Saab 9000 CS 2.3 Turbo
x 88 Holden Commodore 3.0 Turbo
x 87 Honda CRX
Dette blir bra
Med litt hjelp fra kyndige personer er jeg sikker på at denne bilen blir å fremstå minst like bra som den gjorde i sine glansdager. Bilen i seg selv er jo i veldig bra stand.
Skal mye til å få så mye bil for pengene som det man fikk for denne her, hadde jeg hatt pengene hadde den vært solgt for lenge siden,
arildh wrote:Hvilket sprut er det i den ? Med tanke på at den ble bygd for 100 år siden er det mye som er gjort riktig her.
Autronic SM2. Har et Adaptronic sprut liggende, så det blir en av vurderingene jeg må gjøre. Blir selvsagt mye styr med å trekke om kabelnettet og evt bytte alle sensorene som ikke er kompatible. Så om SM2'en blir en begrensning, så er det vel mer nærtliggende å gå videre til en SM4... Vi får se.
Medlem nr. 424
-92 miata Sort
-91 mx5 BRG -07 BMW 325d Msport
x 94 Saab 9000 CS 2.3 Turbo
x 88 Holden Commodore 3.0 Turbo
x 87 Honda CRX
så lenge sprutet fungerer ser jeg ingen grunn til å bytte ut sm2 selv om det er noe gammelt nå.. stabilt og greit sprut.
Har masse triks når det gjelder de såpass lite orginale mx5ene morsomt utgangspunkt den der.
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''