Går i tanker på å kjøpe en Greddy E-Manage til bilen min, har dessverre ikke råd til en Link denne sesongen.
Er det flere her inne som kjører med det?
Har hørt om de som ikke får mappa bilen skikkelig med EM'en men har fått hjelp av Bjørnstad Bil som skal gjøre det for meg.
Noen som har el-skjemaet til ECU'n?? Skal montere den selv.
E-Manage
Moderator: Styremedlemmer
Vi snakker om elektroniske "papirer" her...
Dokumentasjonen jeg har i papirform er vel bare det jallaet som kom med kit'et. Men har funnet mye bra info på nettet etter å tilbrakt betydelig tid på diverse internet-forum. forums.miataturbo.net er vel det beste nå om dagen for oss Greddy folk. Har sågar eget Emanage forum der, og masse dyktige folk!
Kjører med noenlunde orginalt kit + emanage, og en del småfiks. Har fått IC, Hallman boostcontroller og 305cc dyser fra USA som skal monteres nå fremover så snart jeg får noen til å lage rør. Har en stor bensinpumpe som jeg antagelig vil kjøre uten i første omgang. Skal prøve å se om jeg får mappet noe fornuftig med org.pumpe og Vortech-AFPR'en som fulgte med. Sistnevnte har skapt litt bryderier for mange, så den må nok byttes i en justerbar etterhvert for å få mappet skikkelig.

Kjører med noenlunde orginalt kit + emanage, og en del småfiks. Har fått IC, Hallman boostcontroller og 305cc dyser fra USA som skal monteres nå fremover så snart jeg får noen til å lage rør. Har en stor bensinpumpe som jeg antagelig vil kjøre uten i første omgang. Skal prøve å se om jeg får mappet noe fornuftig med org.pumpe og Vortech-AFPR'en som fulgte med. Sistnevnte har skapt litt bryderier for mange, så den må nok byttes i en justerbar etterhvert for å få mappet skikkelig.