E-Manage

Motor, Karosseri, Softtop/Hardtop, Senking, Dekk/Felger, Bremser, Lys, Stereo
Kun Betalende medlemmer har skrivetilgang her.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
91BRG
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 404
Joined: 14 Sep 2003, 02:00
Location: Trondheim
Contact:
Status: Offline

E-Manage

Post by 91BRG »

Går i tanker på å kjøpe en Greddy E-Manage til bilen min, har dessverre ikke råd til en Link denne sesongen.

Er det flere her inne som kjører med det?

Har hørt om de som ikke får mappa bilen skikkelig med EM'en men har fått hjelp av Bjørnstad Bil som skal gjøre det for meg.

Noen som har el-skjemaet til ECU'n?? Skal montere den selv.
Medl.nr.436
-00 Honda S2000

*2000 Audi TT Quattro
*91 MX-5 Turbo med mye snadder.
User avatar
Stian
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 462
Joined: 17 Dec 2003, 01:00
Location: Bergen
Contact:
Status: Offline

Post by Stian »

Jeg kjører med e-manage. Har en del dokumentasjon som du kan få, om du ikke har fått tak i det du trenger alt...
User avatar
91BRG
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 404
Joined: 14 Sep 2003, 02:00
Location: Trondheim
Contact:
Status: Offline

Post by 91BRG »

Kunne godt tenkt meg de papirer du sitter på ja :D

Hvilket oppsett kjører du med? TD-04? dyser? IC? ev. AFPR?
Medl.nr.436
-00 Honda S2000

*2000 Audi TT Quattro
*91 MX-5 Turbo med mye snadder.
User avatar
Stian
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 462
Joined: 17 Dec 2003, 01:00
Location: Bergen
Contact:
Status: Offline

Post by Stian »

Vi snakker om elektroniske "papirer" her... :-) Dokumentasjonen jeg har i papirform er vel bare det jallaet som kom med kit'et. Men har funnet mye bra info på nettet etter å tilbrakt betydelig tid på diverse internet-forum. forums.miataturbo.net er vel det beste nå om dagen for oss Greddy folk. Har sågar eget Emanage forum der, og masse dyktige folk!

Kjører med noenlunde orginalt kit + emanage, og en del småfiks. Har fått IC, Hallman boostcontroller og 305cc dyser fra USA som skal monteres nå fremover så snart jeg får noen til å lage rør. Har en stor bensinpumpe som jeg antagelig vil kjøre uten i første omgang. Skal prøve å se om jeg får mappet noe fornuftig med org.pumpe og Vortech-AFPR'en som fulgte med. Sistnevnte har skapt litt bryderier for mange, så den må nok byttes i en justerbar etterhvert for å få mappet skikkelig.
Post Reply