Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Var ute å lufta meg litt i dag. Så først en blå miata med lys kallesje, veldig fin. Dette var klokka 10.15 cirka ved en busslomme i Hannevika, i retning mot Stavanger. Noen fra forumet?
Deretter så jeg en rød miata (tror det var miata) i byen i 14.15 tida. Prøvde å hilse, hehe, men blei oversett totalt. Tror dette var en av disse jentene du "traff" på Varoddbrua Kodvaag. Var ei brunette
Må bare konkludere: hvorfor kjører folk med taket oppe på dager som dette?! Sol og blå himmel ute jo.
Har sett den blå jeg og, dessuten går det en rød NB, en som jobber på Jernstøperiet tror jeg, og en sort NA med rødt skinn her i byen.
Har kjørt ca 800 km i Danmark, og så ingen Miata'er der.
Tror ikke jeg hadde hatt sånn bil om jeg bodde i det landet selv. Helt flatt jo.
Vi fikk oss en god latter mht. norsk veistandard:
Stod skilt med:
Humpete vei, 400m
Humpete vei, 200m
Humpete vei
Passerte dumpen i 100km/t med Mercedesen. Merket den nesten ikke. Haha... Hadde det vært sånn skilting i Norge, så hadde det vært f.eks. hull i vegen Ø2 meter dia. og 4 meter dypt e.l.