Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Etter mange års "nøling" ble det endelig en MX-5 på meg tilslutt
Det er en 1992 modell som kom til Norge i 2005 i følge vognkortet, og instruksjonsboken er på tysk, så det er kanskje derfra den kommer?
Hvis det er noen her som kjenner til bilen fra før hadde det vært veldig gøy å få vite noe mer om fortiden dens
Fulgte med et Style Masters Widebody kit, men det blir for "ekstremt" for min smak så det blir nok aldri montert på denne bilen...
BTW: hvilken vei skal "bagasjegrinda" stå egentlig? Med bøylen fremover eller bakover? Eller kan jeg rett og slett gjøre akkurat som jeg vil ?
Gratulerer med fin bil og velkommen i klubben!
Det er nok meningen at bagasjebrettet skal snus slik at evt bagasje ikke deiser i hodet på deg ved en kollisjon eller bråbrems.
Jeg syns det ser bedre ut med bøylen snudd andre veien....så sånn er det på min bil.
Reidunn
Miata 96 m-edition 1,8 (Starlight Blue Mica) NyPettersen
Miata 94 m-edition 1.8 (Montego Blue Mica) Pettersen
reidunn wrote:Gratulerer med fin bil og velkommen i klubben!
Det er nok meningen at bagasjebrettet skal snus slik at evt bagasje ikke deiser i hodet på deg ved en kollisjon eller bråbrems.
Jeg syns det ser bedre ut med bøylen snudd andre veien....så sånn er det på min bil.
Reidunn
Takk for tipset - tror jeg snur det brettet rundt jeg!
Skrivefeil fra min side - burde vite bedre enn å stole på hukommelsen i min alder
Kit'et er et Tune Masters Wide BodyKit, slikt som dette:
Uten lyktene, speilene og vingen bak - det var front, hekk, sideskjørt, skjermbreddere og breddere til front/hekk for å matche skjermbredderene som fulgte med (ulakkert selvfølgelig...).
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD