Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Borla Stainless Steel Cat-Back Exhaust System $429.95
Dual Tip Cat Back Exhaust By Borla $379.95
Hvorfor i alle dager er dobbeleksosen billigere?!
Skal jeg først kjøpe high flow katalysator, kjøper jeg selvsagt også selve effektanlegget på miatamania. Men frakta blir vel dyr? Sorry for at jeg stiller så mye spørsmål..
Borla Stainless Steel Cat-Back Exhaust System $429.95
Dual Tip Cat Back Exhaust By Borla $379.95
Hvorfor i alle dager er dobbeleksosen billigere?!
Skal jeg først kjøpe high flow katalysator, kjøper jeg selvsagt også selve effektanlegget på miatamania. Men frakta blir vel dyr? Sorry for at jeg stiller så mye spørsmål..
aner ikke hvorfor den er billigere... men har du sett nederst på forrige side...? (om frakt..)
Jeg vil ikke anbefale NOEN å skifte til JR FreeFlow katalysatoren. Jeg merket ca. ingenting av effekt når jeg skiftet til en slik. (dette var på en helt original motor). Hadde jeg kunne gjort om på noe, hadde jeg ALDRI giddet å bruke pengene på den..
Jeg har montert JR cat på min bil, kjøpte den vel egentlig fordi jeg ikke hadde katalysator fra før av. Bilen ble nå merkbart stillere etter montering av cat.. har kjørt med testpipe siden jeg fikk bilen. Ble fin lyd av dette og sikkert noe effekt, men etter montering av borla dual tip exhaust syntes jeg lyden ble litt i overkant kraftig.. hørtes til tider ut som et romskip som lettet.. Lyden ble litt roligere og mye finere med cat og borla'en, høres ikke lenger ut som jeg har 400 hester..
1993 MX-5, Brilliant Black. Blinklys i sidespeilene. Luftinntak og lite skilt forran. Hardtop. Lexus baklykter, fjernet antenne og alt av emblemer. Low profile fra I.L. motorsport, RB intake. Borla Dual-Tip Exhaust, KYB AGX.
HansT wrote:Jeg vil ikke anbefale NOEN å skifte til JR FreeFlow katalysatoren. Jeg merket ca. ingenting av effekt når jeg skiftet til en slik. (dette var på en helt original motor). Hadde jeg kunne gjort om på noe, hadde jeg ALDRI giddet å bruke pengene på den..
Jeg synes det var verd pengene, er kat'en fesen likevel så hvorfor ikke kjøpe JR sin i stedet for en original..?
Som sagt så monterte jeg CAI og kjørte med den noen dager for så å bytte CAT... jeg likte godt begge forandringene!
...min onkel hadde samme opplevelse med sin '95, og jeg tror sannelig Ole ble fornøyd også....!
Jeg kjørte N/A en god stund med MX5parts sin testpipe før turboen kom på.
Den eneste forskjellen jeg merket var at lyden får en mere "raspete" tone. Ikke noe særlig egentlig. Effekten i følge "the ass dyno" var som før.
Med turbo derimot vil jeg tro det har en del å si da det går en del mer luft igjennom der og man eliminerer problemet med at kat går tett/ødelegges av høyere eksostemp/fetere blanding. Kjekt å ha en fungerende kat man kan slenge i ved godkjenning osv.
FM sin testpipe har en annen utforming som fjerner denne raspelyden.
Hadd jeg kjørt N/A ville jeg kjøpt denne eller fjærnet innmaten i en gåen Kat i stedet.