Tilbud om rustsveising - Follo

Forum for Østlands saker

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
Fabiz
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 742
Joined: 06 Jan 2013, 18:41
Medlemsnummer: 1060
Location: Nesodden
Status: Offline

Tilbud om rustsveising - Follo

Post by Fabiz »

Heisann godtfolk,

Jeg har gleden av å kunne tilby medlemmene av klubben litt rustsveising, for de som måtte trenge det. :)

Undertegnede har en god kamerat - som også har fagbrev som biloppretter. Han kan påta seg alle typer sveisejobber - både små og store.
Han har gjort mange gode sveisejobber, og jeg selv kan stå som referanse etter modifisering av rammevang på en banebil.

Han har i disse dager tre stk. NA på venteliste (også min prosjektbil), men tar unna fortløpende. Han holder til Follo, med egne lokaler.

Om det skulle være interesse, så ta kontakt med meg per PM. :)

Fabian
Tlf. 41 42 64 20
Rick
0 RPM
0 RPM
Posts: 14
Joined: 17 Jul 2012, 22:18
Status: Offline

Re: Tilbud om rustsveising - Follo

Post by Rick »

Godt at noen frivillig tar på seg den drittjobben det er å rustsveise :)
User avatar
Fabiz
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 742
Joined: 06 Jan 2013, 18:41
Medlemsnummer: 1060
Location: Nesodden
Status: Offline

Re: Tilbud om rustsveising - Follo

Post by Fabiz »

Rick wrote:Godt at noen frivillig tar på seg den drittjobben det er å rustsveise :)
For folk som gjør det hver dag er det jo en lek. :lol:

Fabian
Tlf. 41 42 64 20
Stalfa
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3046
Joined: 19 Sep 2006, 02:00
Medlemsnummer: 968
Location: Ski
Contact:
Status: Offline

Re: Tilbud om rustsveising - Follo

Post by Stalfa »

Rick wrote:Godt at noen frivillig tar på seg den drittjobben det er å rustsveise :)

Det å putte sin stolthet i sitt håndtverk og gjøre en god jobb står det respekt av.

På den andre siden, synes man at noe er en drittjobb blir resultatet deretter. Og man fortjener tilsvarende respekt.
-Stian
'95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
'16 Mazda 6 2.5 Optimum Stasjonsvogn
'06 Toyta Yaris 1.3 COP => går som et olja lyn
Rick
0 RPM
0 RPM
Posts: 14
Joined: 17 Jul 2012, 22:18
Status: Offline

Re: Tilbud om rustsveising - Follo

Post by Rick »

Nå tror jeg dere må ha misforstått her.. All respekt til de som ikke har noe imot å sveise rust, selv gjør jeg det bare pga det har vært en nødvendighet etter som jeg har holdt på med mye gammel Opel. Vil ikke tro at jeg gjør noe dårligere jobb bare pga jeg misliker det. Gjør det like fint på min egen bil hvor det er pga rust det må til nye deler, som vist det er på en kundebil hvor plater må skiftes pga skade.

Det jeg misliker med rust er at det bestandig er mer enn det ser ut som, ofte mye mer. Det er rett og slett en jobb hvor du jobber mye, finner mer rust, fikser det, men ser ikke ut som om du har gjort stort siden du startet for 6 timer siden.. Bedre f.eks en hellakkering, da jobber du relativt lite, men ser en verden med forskjell.
Stalfa
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3046
Joined: 19 Sep 2006, 02:00
Medlemsnummer: 968
Location: Ski
Contact:
Status: Offline

Re: Tilbud om rustsveising - Follo

Post by Stalfa »

:)
-Stian
'95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
'16 Mazda 6 2.5 Optimum Stasjonsvogn
'06 Toyta Yaris 1.3 COP => går som et olja lyn
Post Reply