Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
om noen, helst i oslo/østfold/vestfold området skal bestille noe "stort" fra FM så hadde jeg blitt meget glad om jeg hadde fått muligheten til å bestille med en bankesensor på samme turen trenger nemligens muligvis en ny kabel til sensoren..
908 80 757 kan jeg treffes på hvis noen føler for å være snille
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
prøvd å skjøte den, iom at den var brent opp ett lite stykke.. men ser ikke ut som jeg får noe kontakt med bankesensoren har du din liggende løst så gir jeg det gjerne ett forsøk med den for å se om det er der feilen ligger
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 89 BMW 327i 755whp)
Dette vet du sikkert men Linken ignorerer bankesensoren totalt på lave turtall og "off boost".
Du kan feks. ikke banke med hammer på blokka når motoren går på tomgang eller lignende for å sjekke sensoren.
Enkleste er vel å bruke DLL eller se på zonen i displayet mens du lader litt.
er ingen tegn til støy uansett hva jeg lader (1 bar +) uansett turtall.. det var det før på gamle motoren.. før ikke DLL til å funke (usb link.. noen som får det til?), så tør ikke helt begynne å kjøre tenningen til helvete for å få frem bank uten å kunne logge det..
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 89 BMW 327i 755whp)
Har en ordre fra flying miata men de trengte noen bekreftelse på at det var min visa, noen som vet hva de vil ha, synest dette blei stress eg, eg ba de ringe banken min, men de får ikkje tak i banken min på tlf, sikkert pga tidsdifferansen, noen som kan hjelpe meg,,,,, vil ha min suspension pack... kunne sikkert bedd de om å sende en slik bankesensor greie også.........
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
hmmm sender mail til banken min nå eg og spør om dette,,
sendte heile mailen fra flying miata til banken min eg, så ordner det seg nok........
de måtte ha tlf nbummer til min bank også.. og fikk svar at de trengte personnummer. fikk det og da ordnet alt seg sikkert ikke smart å sende alt slikt på mail, men det virker da som det har gått bra til nå må prøve å finne ut litt mer av problemet før jeg bestiller eventuelt, ellers takk..
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 89 BMW 327i 755whp)
Fikk ordnet ordren fra flying miata, betalte de med paypal enkelt og greit,,, var mye styr med dette bank greiene hos de,,, hadde eg vert bedre i engelsk skulle eg ha ringt de,,, så nå bare gleder eg meg til det kommer til meg i norge,,,,,,,