Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
30/11/2015 er absolut siste frist for denne å gå igjennom EU.. Akkurat med denne bilen tror jeg det er smartest å beholde den i hvert fall til 30. juli. Da får du forhåpentligvis solgt den i løpet av august. Uten EU er den verdt sååå mye mindre...
Edit: Altså, om du får den på EU og får den godkjent. Du kan ta den på EU 4 måneder før siste frist.
Der fins folk som er ute etter din bil. Målgruppa di er i grunn folk som kan å skru bil I utgangspunktet, folk som ser verdien I coiloversettet, felgane og rulleburet.
Folk som vil ha ein 100% strøken mx5 er Ikkje målgruppa di. I alle fall Ikkje før bilen går igjennom eu-kontroll uten problem, vindauge er fiksa, kalesje skifta og motoren problemfri. Sjølv når alt er på stell vil kansje denne "strøken eu-perfekt" kjøpargruppa velge ein bil med lave kilometerstand.
Eg hadde ein sleten golf 3 som var så senka att skvettlappane tok nedi asfalten når du svinga, den var veldig vanskelig å få solgt, men den rette kjøpte dukka opp. Han flira høgt når bilen skrapa I asfalten, og han satte pris på stereoanlegget som var I bilen. Sjølv om girkassa vart umulig å få I 1. Gir I løpet av køyreturen. Dette var då ein bil eg solgte for 7500kr...
Men poenget mitt er at der mest sannsynlig fins ein kjøpar som ser omtrent den samme verdien som du ser, men det er Ikkje alltid denne kjøparena dukkar opp I tide.
Haha, ja. Men tenkte å legge ut for cirka 40.000, og ta i mot bud. Ønsker å få rundt 35, men godtar nok ned til 30. Om interessen er laber og budene deretter, så dropper jeg heller å selge.