Sunnmørsk NA
Moderator: Styremedlemmer
Re: Sunnmørsk NA
Har selv ellers takk, men sier ikke nei til litt hjelp om noen av dere har tid!
Rød NA 1990 mod
- Sunnmøring
- 2000 RPM
- Posts: 260
- Joined: 19 Nov 2013, 18:26
- Medlemsnummer: 1120
- Location: Ålesund\Eidsdal
- Status: Offline
Re: Sunnmørsk NA
Dette virkar som ein lur metode! Blir nok noke ala dette som blir framgansmåtenOve N wrote:Lloyd hadde ett lite prosjekt men noe tilsvarende her tidligere i sommer:Lloyd wrote:Skrur av plast plata vist du har den.
Av med øvre og nedre bærearm indre fester.
Støtter opp motor fra oversiden.
Skrue av 5 bolter for styresnekka.
Skrue av muttre for motorfester.
Skrur av 8 bolter/muttre for travers og ta ned.
Tre opp ny og følg retningslinjer i revers.
Sånn ca.
http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic ... 48#p197348
Kjekt med bilde som viser korleis Lloyd har festa motoren.
Dette har eg gjort før. Lenge sidan no, men eg har ei instruksjonsbok som beskriv prosessen. Sku i grunn sjekka mi timing også, så om du stiller med pistol så kan eg stille med instruksjonsboksyveri wrote:Ja det er meg, men det er en rød NA til i Ålesund som har skiltet i frontruta, haha.
Kan du og stille tenningen på NA? Tenkte å få stilt opp til 14 grader. Har du lyst å hjelpe med en dag kanskje?
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
- Sunnmøring
- 2000 RPM
- Posts: 260
- Joined: 19 Nov 2013, 18:26
- Medlemsnummer: 1120
- Location: Ålesund\Eidsdal
- Status: Offline
Re: Sunnmørsk NA
Hard Dog "Side Braced Polished Stainless" Deuce
mmmmm yes.
Veldig tøff og praktisk style bar med windblocker kjem snart for salg
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
- Sunnmøring
- 2000 RPM
- Posts: 260
- Joined: 19 Nov 2013, 18:26
- Medlemsnummer: 1120
- Location: Ålesund\Eidsdal
- Status: Offline
heimelaga varmeskjold og fiks av spylervesketank
Eg sku eigentlig demontere style baren for så å legge den ut for salg, men dette prosjektet var meir moro. Eg trudde eg aldri kom til å dekke til denne manifolden som hadde så fine spritfargar, men etterkvart har den blitt meir grå, og den gir såpass mykje varme til luftfilterboksa at eg bestemte meg for gjere noko med det.
Kjekt var det at eg er av typen som samlar på alt mulig skrot, og sjølvsagt hadde eg noko rustfri plater liggande. Desse vart så presist som mulig knekt over ein 48x148 skrudd fast i arbeidsbenken. Eg brukte ei fjøl til å knekke ned platene for å få beine og rette knekkar.
Diverre har ikkje raceland manifolden noko skrufester, så dei einaste festa som er brukt er dei to midterste muttrane på manifolden. Skjoldet er knekt slik at det har spenn ned over manifolden - litt eksosbandasje ligg imellom for å begrense varmeoverføring og eventuell skrangling.
For å gi det heile ein finare finish, og samtidig begrense varmeoverføringa enda meir poppa eg fast eit lag til med rustfritt, separert med eksosbandasje - litt inspirert av det orginale varmeskjoldet som har ei indre og ytre hud separert med glasfiberisolasjon.
Over ser dykk min sprukne 4l spylervesketank. Eg har gått for dremel fugemasse fiksen. Eg fresa ut sprekkene og i endane laga eg hol tvers igjennom for å forhindre vidare oppsprekking. Fugemassa er av typen Bostik Maxi Bond X-treme, og har "god vedheft mot praktisk talt alle matrial" (dvs, ikkje slik som tek7 og andre vanlige som ikkje limer til PE, PP og PTFE).
Eg vart skuffa då eg såg at 2l med spylerveska hadde forsvunne over natta sjølv om eg gjorde dette. Etter litt meir leiting fann eg enda ei lita sprekke bak skrufestet, så dette får eg nok fiksa ved neste anledning. Fugemassa ser ut til å holde det den lovar.
Eg har også fått ordna meg litt meir servo power ved hjelp av Miatapowers sin lille guide her: viewtopic.php?f=4&t=19693
Eg fekk shimsa under fjøra med to skiver, på totalt 3mm. Eg vil tippe at dette ga ei økning på 15-25%
Motstanda ved ratting no er ganske likt med motstanda som ein kjenner med orginal diameter på ratt, akkurat slik som eg vi ha det.
Om anledninga byr seg vil eg kansje prøve å gå opp til 4.5mm, men det kan hende det blir litt mykje for min smak.
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
- Rudolf
- 7200 RPM
- Posts: 5969
- Joined: 26 Sep 2006, 02:00
- Medlemsnummer: 627
- Location: Oslo
- Contact:
- Status: Offline
Re: Sunnmørsk NA
Dette var kreative greier.
Artig lesing
Erik
Artig lesing
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
- Sunnmøring
- 2000 RPM
- Posts: 260
- Joined: 19 Nov 2013, 18:26
- Medlemsnummer: 1120
- Location: Ålesund\Eidsdal
- Status: Offline
Re: Sunnmørsk NA
Takk for det! Kjekt å vete at eg ikkje skriv kun for dokumentasjons skuldRudolf wrote:Dette var kreative greier.
Artig lesing
Erik
Ny oppdatering!
1) Eg har sydd holet i førarsetet, så det ikkje skal bli større. Sy-skills fekk eg i kunst og handverks timane i 6. klasse. Endelig har eg fått bruk for desse skillsa. Resultatet ser faktisk veldig bra ut også. Kjem sikkert til å legge opp eit skrytebilde ved ei seinare anledning.
2) Fugemasse fiksen som eg tidligare hadde trua på virkar ikkje. Eg klarte å rive av alt i ein stor og fin bit.
3) Ebay og PayPal kombinasjonen er farlig. Eg har i det siste kjøpt diverse led pærer, styggbillige eksospakningar, flex ekosrør (som skal bli kat-erstattar) og diverse anna fjas.
Eg har kjøpt desse led ryggelysa - (2 X White P21W 1156 BA15S 12 SMD LED + Cree Projector Brake Tail Backup Light)
Eg har montert dei, og det var absolutt ei oppgradering. Mykje av dette trur eg er fordi baklyktene ikkje har reflektor for ryggelysa, og desse pærene har eigen reflektor.
Eg har også kjøp LED h4 pærer (2015 Style H4 9003 HB2 80W 7800LM Set Cree LED Hi/Low Headlight BulbS Light - 2 X White P21W 1156 BA15S 12 SMD LED + Cree Projector Brake Tail Backup Light) for snaue 500kr.
Eg klarte ikkje la vere. Eg har vurdert å montere ekstralys i haimunnen, type 20 000 lumen led bar. Men desse pærene virka som eit ok kompromiss.
Frå før av hadde eg Xenon Ultima kjøpt på mx5parts ( http://www.mx5parts.co.uk/headlamp-bulb ... -2937.html ).
Desse var marginalt bedre enn dei som sto i bilen frå før av - ikkje verdt pengane...
Xenon Ultima til venste - H4 Cree type ebay til høgre. For dei med kunnskap om korleis h4 virkar opp mot ein reflektor vil du sjå at her er det ugler i mosen. Meir om dette seinare.
Komponentane passar fint i lykta - einaste som er dumt her er at gummihettene som skal forsegle lykta ikkje passar over pæra. Her er det provosorisk løyst med teip. Den lille boksa kontrollerar spenning (trur eg), og blir sopass varm at eg ikkje klarer å halde den i handa (!)
Lystyrke kontra den vanlige ser ved første blikk til å vere lik. Dette er synsbedrag. I virkelige forhold lyser nerlysa opp nesten like godt som HID (xenon) lys på nyare bilar (eller.. samanlikna med 2005 mod skoda superb), og fjærnlysa er også veldig bra. Absolutt MYKJE bedre enn vanlige H4 halogen.
Nærlysa lyste faktisk så godt opp at møtande bilistar blinka på meg. Så ja.. her var det noko gale.
Det viser seg at led pærene lyser sidelengs ut i reflektoren, ikkje opp og ned som den skal. Dvs, tilpassa utdaterte nord amerikanske reflektorar (kjelde, Wikipedia)
Så resultatet blir då svakt fjærnlys og sterkt fjærnlys. Alternativt kan oss beskrive desse pærene som ubrukelige.
Eg har sett om det er mulig å rotere og kople om pærene - diodane på eine sida kan eg ordne lett, berre litt kryssing av ledningar som skal til, men på andre sida vil eg bli tvungen til å kople dei to led diodane i parallell i staden for i serie, og eg vi då mest sannsynlig få overbelastning Ingen lett måte å få dette til å fungere på...
Forhåpentlegvis får eg pengane tilbake frå seljaren på ebay om han er grei, om ikkje har eg kasta vekk 500kr, og eg vil gi han ein dårlig anmeldelse
Eg har no montert tilbake dei gamle H4 pærene, og dei er veeeeeeldig mykje svakare samanlikna med Led pærene, men eg kan diverre ikkje farte rundt å brenne av hornhinnene til alle andre trafikantar.
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
- Trouble
- 6500 RPM
- Posts: 529
- Joined: 04 Nov 2014, 23:39
- Medlemsnummer: 1288
- Location: Oppegård
- Status: Offline
Re: Sunnmørsk NA
Er veldig interessert i å få gode pærer i lyktene mine nå til vinteren jeg og. Det beste er vel til slutt og sist å gå for Phillips eller Osram?
- obi-one
- 7200 RPM
- Posts: 1142
- Joined: 12 Sep 2009, 22:00
- Medlemsnummer: 829
- Location: Nesodden
- Status: Offline
Re: Sunnmørsk NA
Veldig interessant at du dokumenterer, så andre slipper å få sidelengs nærlys .
Bra og inspirerende å se kreative løsninger!
Bra og inspirerende å se kreative løsninger!
- torbra
- 2000 RPM
- Posts: 205
- Joined: 03 Feb 2014, 17:23
- Medlemsnummer: 1122
- Location: Valdres
- Status: Offline
Re: Sunnmørsk NA
Trouble ; prøv Philips extreme vision, best i test og under 300 kr på ebay. Har de selv, og med nye reflektorer ble det skikkelig bra!
Sunnmøringen; du får forske videre og oppdatere lure ting! Jeg klemte dørklossene som du foreslo, og det ble bedre dørlyd av det ja. Lurt!
Sunnmøringen; du får forske videre og oppdatere lure ting! Jeg klemte dørklossene som du foreslo, og det ble bedre dørlyd av det ja. Lurt!
-91 BRG-SE, Schneller Heinz
- Sunnmøring
- 2000 RPM
- Posts: 260
- Joined: 19 Nov 2013, 18:26
- Medlemsnummer: 1120
- Location: Ålesund\Eidsdal
- Status: Offline
Re: Sunnmørsk NA
Kva reflektorar har du, og kor kjøpte du dei?torbra wrote:Trouble ; prøv Philips extreme vision, best i test og under 300 kr på ebay. Har de selv, og med nye reflektorer ble det skikkelig bra!
Sunnmøringen; du får forske videre og oppdatere lure ting! Jeg klemte dørklossene som du foreslo, og det ble bedre dørlyd av det ja. Lurt!
Eg skifta dei som sto på bilen frå før av, som eg trur var kyob eller noko liknande. Litt usikker på om eg huskar namnet rett.
Dei eg satte inn var bosch frå min 92 miata, og eg meiner å huske det var ei lita oppgradering.
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
- torbra
- 2000 RPM
- Posts: 205
- Joined: 03 Feb 2014, 17:23
- Medlemsnummer: 1122
- Location: Valdres
- Status: Offline
Re: Sunnmørsk NA
Kjøpte de hos ilmotorsport, det er Hella.
Sent fra min HUAWEI P7-L10 via Tapatalk
Sent fra min HUAWEI P7-L10 via Tapatalk
-91 BRG-SE, Schneller Heinz
- Sunnmøring
- 2000 RPM
- Posts: 260
- Joined: 19 Nov 2013, 18:26
- Medlemsnummer: 1120
- Location: Ålesund\Eidsdal
- Status: Offline
Re: Sunnmørsk NA
Last edited by Sunnmøring on 26 Oct 2015, 21:13, edited 1 time in total.
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
- Rudolf
- 7200 RPM
- Posts: 5969
- Joined: 26 Sep 2006, 02:00
- Medlemsnummer: 627
- Location: Oslo
- Contact:
- Status: Offline
Re: Sunnmørsk NA
Det er mye bedre tidsfordriv en spising av svele når du tar ferga.Sunnmøring wrote:Dagens tips: tørk støv og ditt ut av denne pakninga om du har treige vindauge
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
- Steinar
- 7200 RPM
- Posts: 1160
- Joined: 23 Oct 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 560
- Location: Trondheim
- Status: Offline
Re: Sunnmørsk NA
Allt til sin tid. Svele er et must på fergene på vest/nordvestlandet,
Steinar
(Bastant trønder.)
Steinar
(Bastant trønder.)
2008 PRHT (Svarte F.)
X-Sambagull -99 1.8
X-Sambagull -99 1.8