Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
2re wrote:Kortene er ikke produsert riktig enda, så det er ingen som har fått årets kort. Venter på en oppdatert liste på betalte medlemmer, men de dukker nok opp i postkassen før neste helg
Er kortene sendt ut? Jeg har skaffet rabatt hos en delebutikk men før de gir ut noe rabatt info ville de ha bevis på at jeg er med som er forståelig
Sent from my GT-I9506 using Tapatalk
1995 1.8 Mazda Miata. SU classic red, popular equipment package (alt av el. utstyr og torsen) som har den nette sum av 325 000km på baken
Kortene er ikke sendt ut enda. Det står på kjøreplanen i slutten av denne uka eller helgen. Mye å gjøre, mye å føre...
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Du kunne jo høre om de aksepterer kvittering fra banken på betalt medlemskontingent som bevis.
Det har funket de gangene jeg ikke har funnet medlemskort og har hatt behov for å dokumentere medlemskap i en klubb/forening.
Miata 1993 1,6 B-package kompressor (MP45)
Jaguar E-type 1968 4.2 Series 1 Open Two Seater
Caterham Superlight R 1998
Specialized Stumpjumper
Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers. -Colin McRae
Det er nå engang en frivillig greie dette her, basert på fritid...
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
MX-Jon wrote:Du kunne jo høre om de aksepterer kvittering fra banken på betalt medlemskontingent som bevis.
Det har funket de gangene jeg ikke har funnet medlemskort og har hatt behov for å dokumentere medlemskap i en klubb/forening.
har fått ut kvittering på det nå brar dit i friminuttet på skolen i morgen
1995 1.8 Mazda Miata. SU classic red, popular equipment package (alt av el. utstyr og torsen) som har den nette sum av 325 000km på baken