Ecu og ledningsnett til mx-5 na..

Motor, Karosseri, Softtop/Hardtop, Senking, Dekk/Felger, Bremser, Lys, Stereo
Kun Betalende medlemmer har skrivetilgang her.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
Miatapowers
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 6792
Joined: 30 Mar 2006, 02:00
Location: Odda
Status: Offline

Ecu og ledningsnett til mx-5 na..

Post by Miatapowers »

Hei er det noen så sitter på deler så kan ta bilde av komplett ledningsnett til na 1.6 og ecu spesielt pluggene,
Eg sliter med å restaurere en mazda mx-3 som er blodtrimmet med gtx/gtr turbomotor og eu godkjennern min lo når eg spurte om dette lot seg eu godkjenne, så eg må av med turbo som allerede er gjort å sette på en manifoil uten turbo så eg også leter etter :) , og helst dette haltech datasprutet også, og er ikke like lett å skaffe deler til disse små 323/Mx-3 greiene nå som før i ungdommen, så sitter å vurdere å få brukt Mazda Mx-5 deler for å få ting i gang. eg har allerede kjøper til datasprutet som er påmontert nå, men kan også vera interesert å gjøre en bytte deal om noen her ønsker slikt..
Om det viser seg at plugger og alt er likt, så kjører eg på med mx-5 ledningsnett. Kommer isåfall en egen ønskes kjøpt tråd då..
Ser for meg at eg må ha diverse deler, som ledningsnett,ecu,coil,lmm og tenningsmodul..
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
GTX-Lars
6500 RPM
6500 RPM
Posts: 744
Joined: 05 Jan 2011, 20:31
Medlemsnummer: 982
Location: Sandnes
Status: Offline

Re: Ecu og ledningsnett til mx-5 na..

Post by GTX-Lars »

Eg har ecu, coil og tenningsmodul om du vil kjøpe det :) Ellers ville eg prøvd å beholde 323 ledningsnettet for mx5-ledningsnett er spleisa inn i all slags andre ting enn det som er relatert til motor
2019' MX5 Grå 2.0L Sport
1990' 323 GTX
X 1991' MX5 BRG 1.8 VVT
Post Reply