Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nå har jeg fått de klare blinklysene mine fra ILmotorsport. De er kjempefine og blanke men det er et par ting jeg lurer på som jeg håper noen med slike lys kan svare på.
1) Jeg har ikke blinklys i det store rommet av lykta. Det er i og for seg ikke noe problem iom at det bare er å bytte til topolet klar pære. Det jeg stusser litt på er at støpselet til pæra sitter slik i lykta at pæra ikke sikter rett frem (som normalt på lykter) men skrått. Jeg bruker mine slike lykter som kjørelys. Vil denne skråstillingen gjøre at lyktene ikke vil fungere som kjørelys??
2) Noen tips på hvordan man lager et pent hull i det lille rommet? Siden glasset er klart vil man jo se hullet veldig tydelig.
Takk for svar
Hilsen Oskar
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
Ja det var smart. Jeg har vel en dremel liggende et sted. Får bare skaffe meg noen nye slipesteiner.
Jeg har 12V/21W pærer i det lille parklysrommet. Hadde problemer med at de gamle pærene ikke ga nok lys fra seg (iflg. EU-kontroll) Problemet er at jeg har problemer med å skaffe disse i oransje. Jeg har klart meg med å lakke de med oransje transparent lakk, men fargen brenner bort over tid og de blir blasse og kjiipe. Noen som har løst dette på en annen måte enn å lakke lyspærene? plasthette eller noe? 8O
mojo-91 wrote:Ja det var smart. Jeg har vel en dremel liggende et sted. Får bare skaffe meg noen nye slipesteiner.
Jeg har 12V/21W pærer i det lille parklysrommet. Hadde problemer med at de gamle pærene ikke ga nok lys fra seg (iflg. EU-kontroll) Problemet er at jeg har problemer med å skaffe disse i oransje. Jeg har klart meg med å lakke de med oransje transparent lakk, men fargen brenner bort over tid og de blir blasse og kjiipe. Noen som har løst dette på en annen måte enn å lakke lyspærene? plasthette eller noe? 8O
Jeg kommer nok til å kjøpe disse på e-Bay, chrom-pærer som blir orange når de lyser...
men dette er jo bare blinklys ikke sant? da lyser de jo ikke hele tiden, rart at lakken brenner seg...
mojo-91 wrote:Ja det var smart. Jeg har vel en dremel liggende et sted. Får bare skaffe meg noen nye slipesteiner.
Jeg kommer nok til å kjøpe disse på e-Bay, chrom-pærer som blir orange når de lyser...
men dette er jo bare blinklys ikke sant? da lyser de jo ikke hele tiden, rart at lakken brenner seg...
ja det er blinklys. De er vel kanskje litt for sterke de pærene jeg bruker da? Hva slags pærer er det du har tenkt å bestille på e-bay? Det hørtes tøft ut med chrome pærer.
Jeg har prøvet litt ut med effekt-motstand for å få det til å blinke normalt med svakere pære foran, uten hell... den ble variabel i stedet (enda mer irriterende)
Jeg mener at 21w-pæren er større. Jeg måtte utvide hullet i lyktene for å få det digre pærehodet inn.
Finnes det 21watts pærer slik som du viste i linken, espen?