Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
2re wrote:Jeg har kansellert planer og avtaler for denne helgen for å ta dette prosjektet. Det er såpass godt utstillingsvindu for klubben mener jeg til at vi kan miste dette.
Heia Tore
Jeg setter av 1 dag den helgen, kan bistå med logistikk før og under arr. Racerbil til utstilling ordnes også.
Veldig bra Tore !!!
Si fra om du trenger hjelp til noe på forhånd, evt i helga, men er som nevnt opptatt med jobb torsdag/ fredsg ettermiddag og kveld.
Kan stille bil også om ønskelig så lenge snøen ikke legger seg her oppe i høyden....
-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
Fantastisk gjort av deg, Tore! Kjempebra initiativ av deg!
Jeg har fri den helgen og kan gjerne ta en vakt på kvelden fredag eller dagen lørdag hvis det er behov da.
Medlem nr.625
2016 Ford Mondeo 2.0
[x]1999 BRG
[x]2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI
[x]1990 - Classic Red : Anton
[x]1990 - Silver Stone
Takk til alle. Jeg setter etterhvert opp en vaktliste, så kan dere sette dere opp etter ønske. Forhåpentligvis klarer vi å få det til å passe for alle.
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Kan också ställa upp några timmar någon av dagarna, om det behövs!
Thomas Ericsson
Halmstad Sweden
Honory Member Miata Club of Sweden
Sportscar profile of the year 2018 in Sweden
Nominated by The Swedish Sportscar Academy
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Thomas Ericsson
Honorary Member
Miata Club of Sweden
Du er en kapasitet Ørnulf, men klarer du klone deg selv?
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD