Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Det er nå mulig å bestille dette settet med ny type manifold med katalysator.
Da regner jeg med den vil gå greit igjennom en EU kontroll.
Det står også at en slik manifold vil gi enda mer futt i bilen uten å si hvor mye.
Har dialog med de hvor jeg har spurt om dette. Skal poste det her om jeg får høre noe.
Så da er det bare å begynne å spare
An optional manifold back BBR 2.5 inch stainless steel centre section with integrated sports cat and BBR ‘Supersport’ or ‘Grand Tourer’ silencer is available for an additional performance gains.
Jeg har lest at det nye settet klarer MOT med tanke på utslipp i England, men jeg har ikke fått info om det er TÜV godkjent. Det er mulig du kan montere delene, dra til et av de tyske firmaene som chiptuner med TÜV papirer. De godkjenner bilen med alle delene som sitter på når de tuner. Med da har du vært to steder for å oppnå det du helst ville ha gjort samme sted.
Det koster å være kar, særlig når man ikke kan motor-ting selv Selv det billigste settet er jo teoretisk mulig å gjøre litt billigere med å bestille grenrør direkte fra BBR, men da ryker jo fort TÜV, siden de ikke har serienummer på grenrøret slik SPS setter på. Men jeg må si at grenrør, kammer og chiptune virker som det enkleste og mest givende for kjøringen. Hvis man ikke bare skal gå for 2.0 swap og ren chiptune der, blir jo omtrent samme output.