Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Radiatorservice har som regel alltid en som passer på lager. Billig og totalt ny eller nyrestaurert. Jeg kjøpte ny hos de her i Stavanger for noen år siden, og de hadde mange på lager. Fikk den samme dag jeg var innom, og den var helt lik den gamle og passet direkte på alle originale monteringsbraketter.
jeg kjøpte en radiator i fra Radiatorservice. Tror den jeg kjøte var ny. Men den har ikke plastoverdelen som er det svake punktet på original radiatoren. Kosta ca 2000 kroner. Og de hadde på lager.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Vis det haster meget og du skal bruke bilen til ferien, og denne er sprukket på toppen som er en vanlig mazda svakhet, så kan man lime dette, men en god lim, holder nok til du er tilbake, eg har brukt glassfiber til noen av mine,,
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Mazdafreaks wrote:Vis det haster meget og du skal bruke bilen , eg har brukt glassfiber til noen av mine,,
8O Nå fikk du meg til å gå ned i garasjen og se. Puh...
hehe blei ikkje brukt noe på denne nei, men på mine 323 så måtte eg til med noe til å tette til eg fikk tak i ny,
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..