Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jonaldo wrote:Min er europeeisk, uten cross-brace og hvertfall ikke tullemotor..... ¨
Hva mener du med det HansT?
Tullemotor = 90 Hk
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Ikke bare er det færre HK i den motoren, men mange har fått problemer når de har bestilt performance deler til motoren, da mange av disse ikke passer...
Ganske enkelt å få ut instrumentene. Fjern dekselet under rattstammen. Rattstammen er ferstet med 2 12mm bolter som du tar ut. Dekselet over instrumentene løsnes ved å fjerne 2 skruer på hver side av rattet. Dra dekselet bakover. Løsne instrumentene ved å skru ut 4 skruer. Løsne alle kontakter samt speedometerwire. Dra ut instrumentene ta de med inn og fjern glasset ved hjelp av 2 skrutrekkere. Vær forsiktig for plasten kan ryke. Tar ca. 10 min.
En liten saksopplysning: Alle NA modeller med 1.8 l motor, dvs 94-97, (MX5/Miata/Enos) har denne avstivningen mellom setene. 1.6 l modellen, uansett årgang, har ikke denne.
En liten saksopplysning: Alle NA modeller med 1.8 l motor, dvs 94-97, (MX5/Miata/Enos) har denne avstivningen mellom setene. 1.6 l modellen, uansett årgang, har ikke denne.
Mulig jeg tar feil, men min 92 miata har iallefall noe lignende. Er det noe som er satt på senere det da?
fatlaces wrote:kule seter. er det høytalere i dem ?
"Headrest speakers" var standard på alle Miata'er med B-package og oppover, men var også et meget vanlig ekstratilbehør på A-package. Min er A-package, men har også disse.