Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Men så sitter denne bilen til hf sykt bra også,, har sett den live eg, kongebil.. Var derfor eg kjøpte fm, funker sykt bra, må bare annbefalle dette til alle, beste senkesett eg har hatt
Eg hadde en lengre hyggelig samtale med biltilsynet tidligere anngående senkesett, eg spurte de om hvordan senkesettet til min 626 kunne vera tuv godkjent da det stod 35mm og det senket minst 60, dette var av merke b&g lesjøfors da fortalte de meg at en slik tuv test bestod av å kjøre over en plate med forskjellige humper og vis bilen ikkje subbet nedi disse humpene osv, så var det godkjent, så man bør styre unna endel senkesett, kjøp disse som blir annbefalt på forumet her eller www.miata.net Og ikkje minst bytt disse støvhettene med bumpstopps..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Trenger også et godt tips til alternativer til FM-fjærer. Har nemlig KYB AGX dempere liggende klar i garasjen... Har mest lyst på FM, men er litt usikker på om jeg vil kjøpe noe som ikke er godkjent.
Har du foresten kjøpt FM's shock mounts Harald? De sørger for at man får litt lengre fjæringsvei... Dyrt, men sikkert verdt det om fjærene bunner.
Medlem nr. 424
-92 miata Sort
-91 mx5 BRG -07 BMW 325d Msport
x 94 Saab 9000 CS 2.3 Turbo
x 88 Holden Commodore 3.0 Turbo
x 87 Honda CRX
har aldri opplevd at den bunner bak(der problemet skal være) det merkes veldig godt om demperne bunner på bane.. men har man demperne mykt satt opp så kan den nok bunne med såpass lav høyde..
har forresten ingen problemer med vanlig bruk på min
subber ikke i fartsdumper osv..
Ja, da får vi prøve først uten. Men så var det det der med godkjente fjærer da... Hvis man f.eks kjøper Eibach som jeg tipper er TÜV-godkjente, så er man vel safe. Men er det noen som har erfaringer med Eibach + AGX?