Har en del "dødgang" på rattet. merker det spesielt ved litt større fart (80+) den føler utrolig upresis og vondt å kjøre (Kanskje jeg tar i litt veldig mye, men..)
Så over foringene og endeleddene til styringen men alt virker greit. De har så klart sett sine bedre dager, men de flytter seg riktig iforhold til dekket. Er det bare tannstag igjen da?
Dyrt å bytte? Lett?
Slitent tannstag?
Moderator: Styremedlemmer
- Fred
- 7200 RPM
- Posts: 1902
- Joined: 01 Oct 2005, 02:00
- Medlemsnummer: 518
- Location: Hønefoss
- Status: Offline
Slitent tannstag?
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
Re: Slitent tannstag?
Du skal ikke se bort ifra at dette skyldes hjulinnstilling og/eller dekk/lufttrykk etc.Fred93LE wrote:Har en del "dødgang" på rattet. merker det spesielt ved litt større fart (80+) den føler utrolig upresis og vondt å kjøre (Kanskje jeg tar i litt veldig mye, men..)
1991 Mazda Miata
1996 Porsche 993 C2
1996 Porsche 993 C2
- Fred
- 7200 RPM
- Posts: 1902
- Joined: 01 Oct 2005, 02:00
- Medlemsnummer: 518
- Location: Hønefoss
- Status: Offline
Re: Slitent tannstag?
hører litt slarking når vi rister på dekkene når de står i lufta..HansT wrote:Du skal ikke se bort ifra at dette skyldes hjulinnstilling og/eller dekk/lufttrykk etc.Fred93LE wrote:Har en del "dødgang" på rattet. merker det spesielt ved litt større fart (80+) den føler utrolig upresis og vondt å kjøre (Kanskje jeg tar i litt veldig mye, men..)
men kan uansett vente til jeg får satt på nye fjærer og tar forstillingkontroll. lufttrykket skal være bra. har uansett hatt det samme på andre dekk og felger.
er 90% sikker på at det ikke skylles dette
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition