Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
jeg pleier heller å bruke en liter eller to med håndvarmt vann på bilene mine. Isen smelter og ruta blir varm nok til at ikke det fryser på og dogger.
Lærte det da jeg hadde folkevogn boble og bodde på Notodden hvor det var 32 kuldegrader om vinteren
Thorvald
Classic red Miata 1989 prod. juni 89 -
'A' package
Rød, original hardtop.
185/60x14 på BBS-sommer og sjøstjerner-vinter
- originalt kort tonneau cover
Hmmm starte opp litt før så bilen tiner seg, det gjør eg,man slipper å kjøre på kald motor da er heller ikkje bra.Og eg har en spray fra europris til å fjerne is på rutene, liker ikkje skrape de, blir riper da. spray på, visk vekk,
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
hehe ja denne har eg fått mange til å kjøpe, og alle er fornøyd med dette valget, blir litt dyrere enn en skrape ,men man slipper disse frosne neglene som verker som f, heiter vel DE ICER. bruker denne jevligt,
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..