Har ikke sjekket veiva, men kommer vel til å se på den idet jeg henter den til onsdagen. Det bekymrer meg egentlig ikke, og jeg regner med å ikke se noe når jeg ser på den på onsdag. Er den så lealøs at jeg ser det, så hadde den nok ryki på prøveturen. Og hvilket bedre tilskudd til å få igang litt seriøse trim prosjekter finnes det, enn at originalmotoren raser? Heheh..
Har nå mine drømmer om denne bilen.
Veeel, cab`n lekker ganske heftig, og er ikke pen. Denne vil bli byttet snarest.
Ellers så er det ene baklykta som er knust, og jeg har 2 nye på vei fra kodvaag. Tusen takk for dem

(skal putte inn penger imorgen)
Også er det høyre forskjerm som ikke er rettet ut ordentlig, det vil si, istedenfor å banke ut en liten bulk, så er den sparklet igjen. Jeg mener å huske det var nesten 1 cm med sparkel, og det har jo såklart begynt å gape. Det som er max på opprettingsverksteder er vel 1-2 mm. Så dette skal jeg rette ut, og sparkle på nytt på skolen. Lakkering overlater jeg til lakk-verksted.
Men dette er jo ingen store problemer, dette er ting du må regne med på en 15-år gammel bil. Den virket veldig tight og fin når vi prøvde den, så vi får håpe jeg ikke har kjøpt katta i sekken.
Bilder kommer når jeg får bilen i garasjen, er vel ikke 100% sikker på at den er min før den står her jeg..