Snakket med Okkenhaug i morgest og Standveien i morgest ang. reklamasjon og greier, Og etter en liten prat la jeg fram et forslag om at jeg og Strandveien kunne dele regningen min. Dette godtok Strandveien, men de skulle sjekke en siste gang om at Okkenhaug ikke var av med reg.reim når de byttet vannpumpe. Okkenhag hadde avvist at de var av med den i starten, men etter at Strandveien tok kontakt med han som reparerte bilen min på Okkenhaug fant de ut at Okkenhaug hadde vært av med reg.reim.
Enden på visa ble at Okkenhaug betaler halvparten. og Strandveien hadde formulert seg litt feil, så de skulle gjøre som de hadde sagt...nemlig betale halve min del

Skal ta en prat med Okkenhaug og fortelle at Strandveien strengt tatt ikke skal betale noe, og at de skal dekke hele rep. selv siden det var de som hadde gjort en tabbe. Men...uansett. Jeg kom nå greit ut av det til slutt.
Jeg må si at jeg er imponert over Strandveien og deres samarbeid. De tilbød seg å fikse bilen før jul hvis ikke Okkenhaug fikk tid til å fikse det, og det var jo Strandveien om fant ut at Okkenhaug hadde leifet litt.
Så... i morgen skal jeg hente bilen, og spøle litt snø

Wohoo