Siden bilen min muligens skal driftes med må jeg tenke litt på bånndrag og, derfor supercharger.. 1.8
Ser JR sin koster 2100 dollar, hvor mye gir dette settet? med boost upgrade koster jo dette rundt 2700, hvor mye gir det da?
Og BRperformance sitt MP62 sett får jeg for 3200, ser dette gir 180 på bakhjula..
Hva mener dere gir mest for penga??
Mvh
Marius
Jackson Racing eller BRPerformance supercharger?
Moderator: Styremedlemmer
Jackson Racing eller BRPerformance supercharger?
- 03' BMW 320iA
x - Nissan 200SX S13.5 Driftebil
x - Masse drit.
x - BMW 520i E28
x - 94' Mazda MX-5 NA 1.8
x - x antall BMW E28
x - Nissan 200SX S13.5 Driftebil
x - Masse drit.
x - BMW 520i E28
x - 94' Mazda MX-5 NA 1.8
x - x antall BMW E28
- Vidar
- Moderator
- Posts: 5500
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 249
- Location: Drammen
- Status: Offline
JR+upgrade gir vel 150-170 hk ??
JR pressa (m45) får du ut maks 12-15 psi..
med MP62 får du ut mere luft og større trykk..
Har du nok $$$ kjøper du MP62..
Det er en mye større kompressor enn den i JR kittet. Potensieale til langt større trykk og hk..
JR pressa (m45) får du ut maks 12-15 psi..
med MP62 får du ut mere luft og større trykk..
Har du nok $$$ kjøper du MP62..
Det er en mye større kompressor enn den i JR kittet. Potensieale til langt større trykk og hk..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
- MagnusAntony
- 7200 RPM
- Posts: 1017
- Joined: 05 Aug 2005, 02:00
- Status: Offline
-
- Status: Offline
BRP har meget bra rykte for å ha solide og skikkelige kit..
mens et kit med M45 er tyna til grensa om du har 170-180 hester virker det som. så er mp62 kittet bare kommet igang.. har hatt en ca samme str kompressor på en 1.8 golf. og det fungerte meget bra. om du tror du er fornøyd med 160 hester feks. og ingen planer om no mer effekt.. kjør på og kjøp det lille.. ha rdu lyst på mer så lønner det seg hver gang om du går rett på det som er litt større enn du trenger i utgangspunktet.. billigere å oppgradere. Vet hvilket kit jeg hadde kjøpt ihvertfall
mens et kit med M45 er tyna til grensa om du har 170-180 hester virker det som. så er mp62 kittet bare kommet igang.. har hatt en ca samme str kompressor på en 1.8 golf. og det fungerte meget bra. om du tror du er fornøyd med 160 hester feks. og ingen planer om no mer effekt.. kjør på og kjøp det lille.. ha rdu lyst på mer så lønner det seg hver gang om du går rett på det som er litt større enn du trenger i utgangspunktet.. billigere å oppgradere. Vet hvilket kit jeg hadde kjøpt ihvertfall
- Vidar
- Moderator
- Posts: 5500
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 249
- Location: Drammen
- Status: Offline
Har jo fått et muntlig ja..HansT wrote:Hvordan går det forresten med godkjenningen din Vidar?Vidar wrote:Men skal du prøve å få det godtkjent er det nok lettere med m45....
Nå venter jeg til etter Mars, så får jeg 10% mere bruksfradrag..
Har vel hatt en del "uhell" som har forsinka litt..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive