Greetings all
Jeg gjorde et forumsøk og ble overasket over at ordet Ditec ikke er skrevet om i det hele tatt her.... Mulig jeg bare soser med søkingen, men altså over til min undring.
Mx5'en som jeg kjøpte for en tid tilbake er ditec behandlet (www.ditec.no) og lurte på om noen her har erfaring med dette... er dette noe som må gjøres med visse tidsintervaller? Ditec ønsker jeg skal gjøre det 1 gang i året. Noen erfaringer rundt dette?
Kan jeg polere bilen selv uten å "ødelegge" beskyttelsen som ditec behandlingen gir? Ditec vil vel selvsagt hevde ja, eller hivertfall at det ikke blir like bra som deres behandling, men jeg håper på noen litt mer objektive meninger på det området.
Prisen er 1500kr for rebehandling (og altså årlig). Er det verdt det?
Enhver erfaring på dette området mottaes med takk.
Rasmus
Ditec behandling
Moderator: Styremedlemmer
- Fred
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 518
- Status: Offline
Jeg har ingen erfaring så har vel veldig objektivt og ingen kunnskap.. hehe.
Jeg ville tatt en behandling(er nok verdt det ja), men kanskje ikke vært år? (Med tanke på penger.)
Polering kan jeg ikke tenke skal skade behandlingen i det hele tatt. Ellers er vel litt av vitsen borte. (Dvs at man aldri kan polere bilen mer om man tar det vært år)
Dette er som sagt bare tanker.
men jeg ville hørt på ditec folka. om de anbefaler en gang i året er jo dette det absolutt beste, men nei..
(http://www.ditec.no/ditec.html)
Jeg ville tatt en behandling(er nok verdt det ja), men kanskje ikke vært år? (Med tanke på penger.)
Polering kan jeg ikke tenke skal skade behandlingen i det hele tatt. Ellers er vel litt av vitsen borte. (Dvs at man aldri kan polere bilen mer om man tar det vært år)
Dette er som sagt bare tanker.
men jeg ville hørt på ditec folka. om de anbefaler en gang i året er jo dette det absolutt beste, men nei..
(http://www.ditec.no/ditec.html)
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition