Ny nettside - vil gjerne ha feedback
Moderator: Styremedlemmer
Ny nettside - vil gjerne ha feedback
Hei, vi jobber fortiden med nye nettsider - og vil gjerne ha hjelp av dere. De nye sidene er lansert pga av ip problemer med den gamle serveren. MEN - siden er ikke ferdig og utvikles fortløpende.
Webshop jobbes det også med - men det skal noe til å få til en webshop med over 200.000 deler - mye testing og prøving må til. MEN det kommer.
ta gjerne en titt på www.auto-supply.no og gi gjerne en tilbakemelding om evt ønskede endringer eller om noe er bra.
Webshop jobbes det også med - men det skal noe til å få til en webshop med over 200.000 deler - mye testing og prøving må til. MEN det kommer.
ta gjerne en titt på www.auto-supply.no og gi gjerne en tilbakemelding om evt ønskede endringer eller om noe er bra.
Jacob Kielland - post@auto-supply.no
Jacob`s Auto-Supply AS
Brynsveien 2-4, 0667 Oslo (mellom Helsfyr og Brynsenter)
22 65 03 55
www.auto-supply.no
Jacob`s Auto-Supply AS
22 65 03 55
www.auto-supply.no
Skal jeg være ærlig er det en av de mest ubrukelige og designmessig dårlige sidene jeg har sett på utrolig lenge!
Det er ikke sånn at jeg tar dere seriøst år det første jeg ser er en gammel Sunny med hjemmesnekra styling i tre.......

Dessuten er det ingen priser å finne. Hjelper meg fælt lite å se logoen til produktet jeg vurderer å kjøpe. Oppsøker da heller andre aktører som driver mere seriøst og gir kundene den informasjonen de vil ha for en enkel og grei handel.
Håper ikke dere har lagt ned mye arbeid i denne siden
Det er ikke sånn at jeg tar dere seriøst år det første jeg ser er en gammel Sunny med hjemmesnekra styling i tre.......

Dessuten er det ingen priser å finne. Hjelper meg fælt lite å se logoen til produktet jeg vurderer å kjøpe. Oppsøker da heller andre aktører som driver mere seriøst og gir kundene den informasjonen de vil ha for en enkel og grei handel.
Håper ikke dere har lagt ned mye arbeid i denne siden

X 94 MX5 1,8
- fatlaces
- 4200 RPM
- Status: Offline
nei det bildet på forsiden var ikke allverden. få opp bilder av alle produktene deres, med priser ved siden av. logoer til produsenten er igrunn ikke så veldig interessent. priser og bilder. og få vekk trekassa.
Bmw Z4 2003, 3.0i
Huyndai Elentra GL 1997 (vinter og bruksbil)
*Mazda MX-5 1990, 1.6
*Toyota Camry 1981 (R.I.P)
*Mazda MX-5 1990, 1.6
Re: Ny nettside - vil gjerne ha feedback
Om dere leser innlegget mitt nøye nok så ser dere hvorfor sidene er sånn. Design og så vidre er ikke ferdig da dette var en nødløsning pga at sidene våre var nede i lengere tid. Om dere leser rundt er det utrolig mye info der - og så snart webshoppen kommer opp vil priser og kataloger også komme til.Jacob wrote:MEN - siden er ikke ferdig og utvikles fortløpende.
Hadde vært greit med litt konstruktiv kritikk da.
Jacob`s Auto-Supply AS
22 65 03 55
www.auto-supply.no
Jacob`s Auto-Supply AS
22 65 03 55
www.auto-supply.no
- fatlaces
- 4200 RPM
jeg prøvde å gi deg litt konstruktiv kritikk. siten er igrunn fin den, det bare mangler innhold. designet er helt ok slik det er nå. ikke for mye og ikke for lite, og ikke skrikende. når du/dere får på plass mer innhold så kan dette bli riktig så bra. håper virkelig vi kan få en norsk side som kan konkurere med mx5-parts i england
lykke til!

Bmw Z4 2003, 3.0i
*Mazda MX-5 1990, 1.6
*Mazda MX-5 1990, 1.6
- MagnusAntony
- 7200 RPM
- Mazdafreaks
- 7200 RPM
Litt dålig servise av deg i grunn, har sendt deg noen mailer gjennom tidene, men ikkje noe svar, trenger bremseskiver til en golf, skal vi bruke deg så bør du yte litt servise, ellers så er det mange andre som yter servise,
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Legger gjerne ut link - om noen sender meg en logo. Dere har vel link til meg har dere ikke?
Jacob`s Auto-Supply AS
22 65 03 55
www.auto-supply.no
Jacob`s Auto-Supply AS
22 65 03 55
www.auto-supply.no
-
den ligger her..
http://www.mx5-miata.no/modules.php?nam ... eA&show=10
send et PM til en av moderatorene, de kan hjelpe deg med logo..
http://www.mx5-miata.no/modules.php?nam ... eA&show=10
send et PM til en av moderatorene, de kan hjelpe deg med logo..
- Vidar
- Moderator
- Medlemsnummer: 249
Får svar veldig kjapt jeg.. Har altid fått svar på mail løpet av en normal arbeidsdag..Mazdafreaks wrote:Litt dålig servise av deg i grunn, har sendt deg noen mailer gjennom tidene, men ikkje noe svar, trenger bremseskiver til en golf, skal vi bruke deg så bør du yte litt servise, ellers så er det mange andre som yter servise,
Jeg syns hvertfall servicen er bra..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
Jeg så først på siden idag, og må si det ser lovende ut 
Men som det er sagt her, priser er en kjempefordel..
Det er kanskje endel priser som forandres relativt ofte, men det finnes jo enkle løsninger på sånt også..
hvis det er en del som ikke er på lager til enhver tid, så kan det være fint med en liten notis om normal leveringstid...

Men som det er sagt her, priser er en kjempefordel..
Det er kanskje endel priser som forandres relativt ofte, men det finnes jo enkle løsninger på sånt også..
hvis det er en del som ikke er på lager til enhver tid, så kan det være fint med en liten notis om normal leveringstid...
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
- RogerRed91
- 2000 RPM
Får vel komme med litt "design messig" kritikk jeg da, så får resten klage på andre ting
mot meg. Skjønner du jobber endel med web-shop løsning og at det
derfor kan ta litt tid før priser ol. kommer. Stå på
Jau.. det skulle vel være det jeg har å si akkurat nå
Mvh
Roger

- * Ved å trykke på Logo'n deres burde man komme til den første siden.
* Evt. flytte påmelding til Nyhetsbrev under "Søk". Slik det er nå, fant jeg det ikke før ved en tilfedighet!
* Priser,priser og priser!! Skal folk gidde kjøpe, må de få vite hva det koster.
* "Du er her:>" peker konstant til "Forsiden". Meningen er vel å vise Forside>Produkter> evt. når man browser?
mot meg. Skjønner du jobber endel med web-shop løsning og at det
derfor kan ta litt tid før priser ol. kommer. Stå på

Jau.. det skulle vel være det jeg har å si akkurat nå

Mvh
Roger
- Toyota Avensis
- *BMW 316i
- * Volvo V40
- * 91' Mx5 Classic Red
- *BMW 316i
- * Volvo V40
- * 91' Mx5 Classic Red
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
Kritikk er vel ikke relevant enda, siden web-siden ikke er ferdig.... men tips var vel det han var ute etter 
(er jo mye det samme, men kritikk kan fort oppfattes negativt om det ikke uttales riktig)
Ikke akkurat konstruktivt dette Jonaldo:

(er jo mye det samme, men kritikk kan fort oppfattes negativt om det ikke uttales riktig)
Ikke akkurat konstruktivt dette Jonaldo:
Jonaldo wrote:Skal jeg være ærlig er det en av de mest ubrukelige og designmessig dårlige sidene jeg har sett på utrolig lenge!
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata