Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Får håpe dere har rett gutta Skal forhåpentligvis åpne imorra og se etter..
Åssen er det med pakninger og sånt når jeg tar av toppdekslet? og når jeg skal skru det på igjen? nm og rekkefølge??
MVh
Marius
- 03' BMW 320iA
x - Nissan 200SX S13.5 Driftebil
x - Masse drit.
x - BMW 520i E28
x - 94' Mazda MX-5 NA 1.8
x - x antall BMW E28
Skjedde omtrent akkurat det samme med meg.. Føler med deg...
Kjøpte en ny motor med defekt veiv. Skrur på kveldene nå. håper det løser seg for begge 2..
JEG VIL UT Å DRIFTE !!!!!!!
Toppdekselet skrur man til som en topp, starter i midten og skrur deg utover i stjernerekkefølge.. En pekepinn pleier å være 8-10NM.. Det går helt fint å ta det på feelingen. Skru til det sitter fast, men ikke for hardt. Pakningen bør byttes !
[X]1991 Sveitsisk Mazda MX-5
1989 Audi Coupe Quattro 20V
Hei!
Har pratet med Harald igår, han sa at det ikke var mulig å bøye veivtappen på 1.8 NA'er, så håper han har rett... han sa at reimhjulet nederst var todelt, og at det satt en pakning imellom der, som muligens var slitt bort..
Så no venter bilen på ny regreim, og no "godis" fra england
- 03' BMW 320iA
x - Nissan 200SX S13.5 Driftebil
x - Masse drit.
x - BMW 520i E28
x - 94' Mazda MX-5 NA 1.8
x - x antall BMW E28
MeSs wrote:Får håpe dere har rett gutta Skal forhåpentligvis åpne imorra og se etter..
Åssen er det med pakninger og sånt når jeg tar av toppdekslet? og når jeg skal skru det på igjen? nm og rekkefølge??
MVh
Marius